Det er mandag

 

I dag stod jeg opp 07:45 etter ca. fem timer med forstyrret søvn. Etter sånt er jeg som regel helt ødelagt, men jeg har fungert overraskende fint i dag! Gikk/sprang til skolen der vi så gjennom videoene til arbeidskravene vi har levert inn, og det var skummelt å vise fram mine. Heldigvis ble de godt tatt i mot, og fikk fine tilbakemeldinger! Selv var jeg ikke like fornøyd med produksjonen min, men det er vel litt sånn for mange regner jeg med.

Etter en svipptur hjem for litt brunsj, dro jeg avgårde til gruppeterapien. Det gikk fint, og denne gang tok jeg faktisk litt initiativ til å snakke uten å bli bedt om det! Det er i det minste fremgang. Etter gruppeterapien møtte jeg tilfeldigvis Mathias på veien ettersom han var ferdig på skolen litt tidligere enn forventet.

I ettermiddag har jeg spist litt for mange oreokjeks dyppet i soyamelk, men det er jo så gooodt! Litt belønning må jeg jo gi meg selv etter dagens innsats. Ellers har jeg ryddet skikkelig opp i filene og mappene på PCen, og på minnepennen. Jeg er virkelig en sånn person som må ha orden i saker og ting, hvis ikke så føler jeg ikke at jeg har orden på livet mitt, helt seriøst.

 

Jeg er virkelig forelsket i den nyeste genseren min, og har brukt den det de fleste ville kalt i overkant mye. Men sånn er det bare. Jeg må jo benytte sjansen til å bruke den mens det ennå er kaldt ute! Dessuten syntes jeg den kulturen om at man ikke skal kunne bruke samme plagg ofte er skikkelig teit. La folk bruke det de vil, og det er uansett bare fint for miljøet å bruke klærne sine flere ganger i stedet for å kjøpe nytt heeele tiden!

 

I morgen skal jeg opp enda tidligere enn i dag, for da ønsker jeg sterkt å få tid til å lage lunsj før skolen! Jeg har kjøpt inn til kyllingwraps og alt mulig, så nå skal jeg virkelig gjøre en god effort på sunn og ordentlig skolemat. Håper forresten at Yr tar grundig feil i at det skal snø i Oslo nå, det orker jeg virkelig ikke. Er det noen som er klar for vår så er det meg! Og sikkert flere da..

Jeg håper dere alle har fått en fin start på uken!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg