DET ER VÅR!!

 

Nå er det ikke noen tvil lengre, våren har kommet til Oslo! Dere vet hvor lenge jeg har maset om dette været, og ikke minst denne våren. Jeg har lengtet etter årstidsskifte en stund nå, og endelig er det i gang. Dette ble feiret med en stor smoothie (som også er favoritten min) fra SmoothieXChange; purple magic! Jeg elsker den smoothien. Den inneholder blant annet mango, acai og blåbær. Det ble forsåvidt feiret med en sånn i går også, ups… Er det noe jeg kommer til å bli blakk på denne våren, så er det smoothies.

 

 

I ettermiddag skal jeg delta på yoga som skal foregå på skolen, samtidig som jeg skal filme til eksamen. Ja, dere hørte riktig. Samtidig som jeg deltar. Det blir en litt annerledes yogaøkt for min del, i og med at jeg er nødt til å reise meg for å skifte vinkel på kameraet i ny og ne. I hovedsak er det meg selv som skal være “stjerna”, og det er forsåvidt like greit slik at jeg slipper å føle meg ukomfortabel med å filme fremmede mennesker når de egentlig bare vil ha fred og ro i en slik settng! Yogaøktens tema er forresten sesongskifte, perfekt!!

Ellers er det bare 11 dager til jeg kjenner på godværet i Spania, tiden flyr virkelig. Innen den tid skal jeg både få kjøpt meg lesestoff og kryssordblad slik at jeg har noe å gjøre på de to flyturene, i solsteika, og på kveldene når jeg savner M så fælt. Jeg tror det blir bra!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg