Dette gjør jeg om dagene

 

 

Det går fort i svingene, og plutselig nærmer det seg to uker siden sist jeg gav fra meg et livstegn her. Det er ikke mye fritid på meg for tiden, men samtidig trives jeg godt med tilværelsen akkurat nå. Jeg er midt i eksamenkaoset, samtidig som jeg har jobb å gjøre ved siden av, både i form av faktisk jobb og terapi. En av tre skoleeksamener er fullført, og den andre finner sted i morgen tidlig. Emnet er samfunnsøkonomi. Det var det faget jeg gruet meg mest til da jeg startet på et rykende ferskt semester i høst. Tro det eller ei, det har faktisk gått bedre enn jeg hadde trodd. Jeg er usikker på om jeg føler meg klar til i morgen, for det er nemlig et par temaer jeg krysser alle fingre og tær for at ikke kommer på eksamen.

Ellers har vi fått resultatene på to gruppeeksamener, og det ble både A og B! Det sier jeg meg veldig fornøyd med.

 

 

Også har mobilen min gått til helvette. Beklager, men jeg blir så irritert når jeg tenker på det. Jeg har i flere måneder visst at det er på tide å kjøpe en ny, men jeg kvier meg utrolig mye fordi det er så kostbart, og den nåværende blir på toppen av det hele bare mer og mer ødelagt. Nå har Wifi-funksjonen sluttet helt å virke, den fryser seg oftere og touch-funksjonen har blitt mer svekket. Den synger på sitt siste vers, det skal være sikkert! I går kveld hjalp Mathias meg med å reinstallere hele dritten, men det ble ikke noe bedre, dessverre.

Jeg må bare bite i det sure eplet, bruke opp alle sparepenga og krysse fingrene for at en eventuell ny mobil holder et par år. Når jeg først skal bruke så mye penger på en mobiltelefon, ønsker jeg jo å kjøpe en som holder en stund og som fungerer bra både til jobb og privat bruk. Planen hittil er iPhone 11 (ikke pro eller pro max, de ekstra tusen kronene orker jeg ikke å punge ut, og de har jeg dessuten heller ikke). Krysser fingrene for at det blir bra! Det er enda et par uker til jeg kan skaffe den i og med at jeg vil gå til en god kompis som er butikksjef for en Telia-butikk i Harstad, hehe. Jeg må jo støtte the locals i min H-town!

Apropos H-town, så reiser jeg og M avgårde om bare 11 dager!! Tiden raser avgårde, og det er jeg glad for. Tenk at jeg ikke har vært i Harstad siden juli! Det er ny rekord altså. Men gud så godt det skal bli å gjenforenes med min kjære familie som jeg har savnet under disse tunge månedene.

 

Jeg drikker ellers mye kakao fra favorittkoppen (se forrige innlegg ❤️❤️), spiser klementiner, øver x1000, og lager en del god mat. I dag lagde vi for eksempel gyros til middag, og det ble skikkelig skikkelig godt! Til tross for at vi glemte fries. Jaja, det får vi ta til restene i morgen.

 

 

Jeg skal straks krype til køys. Jeg skal jo opp tidligere i morgen enn det jeg pleier. Kjenner jeg meg selv rett får jeg ikke nok søvn til å bli ordentlig uthvilt, sånn er det alltid før eksamener, og det må jeg bare finne meg i. Goood natt, og neste gang jeg oppdaterer her er jeg ferdig med alt som heter samfunnsøkonomi, det skal bli godt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg