Dette gjorde jeg i Spania

 

Nå som jeg er syk er det fint å se tilbake på den veldig nylige Spania-turen, selv om jeg riktignok var ganske syk da også.. I går ettermiddag steg feberen, og det samme har den gjort i dag. Utrolig kjipt å ikke kunne nyte fridagene eller påsken slik jeg ønsket, men jeg prøver nå likevel. Har nok plenty med tid til å nyte ferien ettersom jeg praktisk talt er ferdig på skolen.. Tror jeg kan senke skuldrene helt etter at karakteren er utgitt, for jeg har en ganske dårlig følelse på den. Jeg gruer meg en del, samtidig som jeg bare vil “rive av plasteret”! To uker igjen!!

Uansett, jeg tenkte det var på tide å vise dere noen bilder fra vakre Quesada med sammenhengende tekst om hva jeg gjorde om dagene mens jeg var der nede!

 

I nærområdet var det mange hjemløse katter, og vi fikk av og til øye på de skye stakkars skapningene. Dette var et av de tilfellene, og denne stakkaren gjemte seg ved en bil mens vi passerte. Det gjør vondt i hjertet mitt, og jeg håper at de får det bedre på et eller annet vis snart. Jeg hørte rykter om at ei dame pleide å mate disse kattene hver eneste dag, så forhåpentligvis er de ikke veldig sultne!

 

Dette var utenfor huset jeg og besteforeldrene mine oppholdt oss i. SJEKK den digre kaktusen!!! Goals. Kan derimot innrømme at jeg var smålig bekymret for at giganten skulle tippe mens jeg lå under den og solte meg..

 

Dette bildet tok jeg da vi spaserte ned til ei strand på et lite sted kalt Guardamar. Det var utrolig fint der, bare se selv!

 

Dette bildet ble tatt like senere, og her befant vi oss nede ved selve stranda. Vi tok en matbit på en av restaurantene ved strandpromenaden mens vi nøt den herlige sola. Det ble forresten ikke noe bading på denne ferien, men jeg kjenner at det frister veldig mye når jeg ser på dette bildet her, hehe..

 

En mann som var veldig flink til å lage sandslott! Vi gav han så klart noen mynter for det fine verket hans.

 

Meg i kledd min nye jumpsuit som jeg bare elsker!! Den kommer til å bli mye brukt i sommer, så den kan jeg love dere at dere kommer til å se mye av.

 

En av dagene var vi på marked i Guardamar. Det var svært folksomt, et snev av kaos, og mye forskjellig å titte på i bodene!

 

Tomhendt var jeg ikke da vi var ferdige på markedet! Jeg kjøpte faktisk litt av hvert, blant annet enda en jumpsuit, fake Louis Vuitton sekk (den var SÅ fin, haha), en blazer og ei bukse. Alt utenom sekken er til vask før jeg tar det i bruk, så jeg får vise dere Spania-innkjøpet i et annet innlegg!

 

Mat-delen av markedet var interessant. Flere av selgerne hoiet og ropte, og intensiteten var høy. Det luktet iallefall godt der, det må jeg bare si! Særlig da jeg gikk forbi jordbærene, mmm. Det må jeg kjøpe neste gang jeg er på butikken!

 

Sliten som vi var etter markedet, satte vi oss ned ved en cafè. Jeg drakk en veldig god smoothie, og det var godt å kjøle seg litt ned!

 

Fornøyd etter smoothie? Veldig.

 

En liten golden hour oppstod mens jeg hjalp bestemor med å henge opp klær etter vask. Jeg måtte så klart løpe å hente kameraet for å fange det nydelige lyset og øyeblikket! Håper jeg kan få til flere golden hour-shoots denne våren og sommeren, det er jo så fint.

 

 

Sett bort fra eksamenstress og fire migreneanfall, så var det en fin ferie alt i alt! Men lesson learned: jeg må VIRKELIG begynne å tenke meg om to ganger før jeg planlegger ting. Jeg visste jo at eksamenen skulle leveres inn mens jeg var der, men så dum som jeg var tenkte jeg “men det er jo enda fire uker til, og innen da er jeg jo GARANTERT ferdig med alt”. Vel, det var jeg ikke! Heldigvis gikk det jo på et eller annet vis uansett, og en litt halvhjerta besvarelse ble levert inn.

Jeg håper dere likte denne lille throwbacken, selv om dette skjedde for bare en uke tilbake, hehe. Ha en kjempefin påske videre! Og til dere som prøver å nyte påskedagene med influensa eller annen sykdom; jeg føler med dere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg