Dette skjer i februar

 

Nå er vi straks i februar! Denne måneden har vært ganske lang etter min mening. For en gangs skyld. Jeg er en person som alltid syntes at tiden går skikkelig fort. Det skal bli godt å legge bak meg januar og starte på en ny måned. Januar, bye bitch. Et steg nærmere vår!

 

 

Jobbe med bacheloroppgaven. Jeg og Ida ble i går ferdig med prosjektskisse 2, som egentlig har innleveringsfrist 14. februar. Stolt! Men igjen så ligger det en del timer med arbeid bak, og jeg syntes vi er et veldig godt team. I løpet av februar har vi et par ting vi ønsker å komme i mål med: sende inn søknad til Norsk senter for forskningsdata på grunn av personvern i intervjuene vi skal gjennomføre, lage et utkast på intervjuguiden, og bruke en del tid på å lese oss opp på teori og skrive rundt dette.

Time hos nevrolog.

Jobbe med gruppeeksamen i Markedsplanlegging. Selv om oppgaven ikke skal være inne før i slutten av april, er det viktig å ikke måtte ta et voldsomt skippertak midt i bachelorskrivinga. Derfor ønsker i alle fall jeg å komme godt i gang slik at vi slipper det! Er det noen som elsker struktur og å være tidlig ute, så er det meg.

Valentines Day. Denne dagen tar hverken jeg eller M særlig høytidelig, men vi bruker den gjerne til å kose oss litt ekstra med god mat! Jeg vet ikke hva det blir til i år, det er alt ettersom hva vi har råd til i øyeblikket, hehe. Han har en lydjobb på kvelden, så det blir ikke store greiene.

Ultralydundersøkelse av lever. Jeg hadde litt forhøyede verdier på mine to siste blodprøver. Til tross for at det ikke er store greiene, er det jo greit å utelukke diverse tilstander. Derfor blir det en aldri så liten ultralyd.

Forelesninger. Heldigvis har vi kun to fag dette avsluttende semesteret, og det vil si forelesning to ganger i uka bare! I og med at det er mye som skjer ved siden av, setter jeg helt klart pris på dette. Det gjør at det blir lettere for meg å møte opp og henge med i fagene.

Schoolboy Q-konsert. Dette gleder jeg meg veldig mye til! Jeg ble så fortvilet da jeg så at billettene var utsolgt, og bare et par timer etter jeg bemerket meg dette ble det lagt ut et par nye billetter. Da var det raska på med å bestille altså. Jeg tenker at når jeg først bor i Oslo, er det jo greit å dra på konsertene man ønsker når man har sjansen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg