Elsker deg

 

Jeg fikk nesten tårer i øynene på torsdag da Mathias kom inn døren med roser til meg mens jeg tilberedte favorittretten vår til middag; enchiladas. Som de aller fleste har fått med seg, var det jo valentines day da. Ettersom restaurantene garantert var stappfulle på selve dagen, tok vi heller en liten date i dag. Vi spiste lunsj/middag på den italienske restauranten Prima Fila, og de hadde veldig god mat! Jeg spiste club sandwich (er skikkelig svak for sånt) og M spiste spaghetti bolognese, favoritten hans.

 

Seee så fine roser ❤️

 

I forbindelse med at det har vært valentines, ønsker jeg å dedikere dette blogginnlegget til min kjære samboer M, som jeg pleier å omtale han som her på bloggen. Han er virkelig en fantastisk kjæreste, og jeg er så heldig som har han! Det er tydeligvis ikke en selvfølge å ha en kjæreste man stoler på, kommuniserer bra med og kan være seg selv rundt, og som får deg til å føle deg bra, men jeg er altså en av dem som har en slik en. Elsker deg, Mathias!

Tenk at vi til sommeren har vært sammen i fem hele år, og at vi bare var 16 år gamle da vi ble sammen!  På den tiden har vi opplevd ganske mye, og delt mange fine stunder. Noen av disse har jeg lyst til å dele med dere!

 

Dette bildet var tatt på vår første overnatting! Jeg husker den dagen så godt, og det var litt småskummelt i tilfelle jeg var så fæl ut mens jeg sov eller gjorde noe annet flaut, haha

 

Vår første (kleine) photoshoot sammen, oktober 2014. Vi tenkte det var på tide å ha noen seriøse kjærestebilder av oss på lager, men det ble ikke like vellykket som planlagt. Det var nemlig litt flaut for begge to å posere foran et kamera med selvutløser. På den tiden syntes jeg det meste var flaut (spesielt å spise foran han, lol), og vi var nok ikke helt hundre prosent komfortable med hverandre da, haha.

 

Første halvdel av 2015 tilbragte vi så og si HVER helg i den såkalte “leiligheta” som er mammas. Vi levde virkelig livet og koste oss masse, og jeg husker jeg var såå lei meg hver søndag når vi måtte dra hjem hver til oss. Jeg stod bestandig stille og så ut av vinduene dere kan se på bildet, og funderte hardt over hvor fort helga hadde gått.

 

Dette er et utrolig morsomt minne. Vår første ferie sammen var til Luleå i Sverige med familie, og dette her skjedde på hjemturen. En benk klappet sammen mens Mathias satt på den og Joachim (til høyre) hoppet over den fordi han sprang ifra en veps, og jeg lo så ekstremt hardt over hele scenarioet!

 

Så var det russetid, og året var 2016. Etter min mening er det ikke særlig gøy å være russ i Harstad, men vi hadde det vel helt greit, noen fester var jo morsomme da! Vi dro faktisk på et russetreff i Tromsø, og det var gøy.

 

I mars 2017 dro vi for første gang på ferie sammen alene, og det var til England. Vi dro til Birmingham og til London! Vi koste oss skikkelig mye, og det var på denne turen vi fikk smake litt på storbylivet.

 

Mathias var skikkelig stoked på å pakke ut sin nye etterlengtede gitar (den er i eska), og jeg fikk dette øyeblikket på kamera. Det må ha føltes veldig kjipt å glemme nøkkelen sin i akkurat det tilfellet, hahaha.

 

Her var vi på hytta hans, og rodde ut til en bitteliten holme. Der fant han til sin store glede blåbær, og jeg fikk dessverre en heftig allergisk reaksjon på grunn av gresset eller noe sånt, så vi måtte dra hjem tidligere enn vi skulle. Dette var sommeren i 2017. Kanskje på tide å få en legetime for å bli utredet for allergier på nytt??

 

Og vipps, så flyttet vi sammen til Oslo. August 2017. Her ser dere altså et bilde av hvordan det så ut da vi flyttet inn i leiligheta. GJETT om jeg er glad for å ha det på stell her inne nå!

 

Calvin Klein, please hire us?!?! Haha, jeg husker at jeg elsket dette bildet, og gjør det forsåvidt ennå. Dette var høsten 2017, og Lisa (my bff) var på besøk i Oslo, og her hadde vi photoshoot i den botaniske hage!

 

Her var vi i Edinburgh med kompisen vår Rasmus, dette var en skikkelig fin kveld!

 

Bursdagen min i fjor! Det var en skikkelig gøy feiring, jeg savner det.

 

Så, takk min kjære Mathias. Takk for at du går turer med meg. For at du legger deg sammen med meg på kveldene selv om jeg vil legge meg litt tidligere enn deg. For at du blir med meg til Storo-kjøpesenteret fordi jeg ikke har lyst til å dra alene. For at du får meg til å le hver dag. For at du er forståelsesfull og trøster meg når jeg er nedenfor. For at du er deg!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg