Elsker skolen akkurat nå

 

På fredag hadde jeg min første skoledag. Dette semesteret skal jeg som sagt fordype meg i et valgfag, og det heter Multimedial historiefortelling og visuell merkevarebygging. Det er virkelig perfekt for meg! Vi skal filme og fotografere, og ikke minst lære kjempemasse om prosessen rundt. Allerede nå har vi fått utlevert arbeidskravet som skal leveres i slutten av februar. Det skal leveres inn to filmer, to kampanjebilder og fire portrettbilder, så det er bare å hive seg rundt! Jeg må bli ferdig fem dager før deadline fordi jeg reiser til Harstad da, så litt stressa er jeg så klart.

Jeg har heldigvis en viss peiling på hva jeg både skal filme og fotografere, så i kveld skal jeg sitte med mer idèmyldring, i tillegg til å planlegge hvor, når, modeller, nødvendig utstyr osv. Faktisk gleder jeg meg veldig til å komme i gang! Det aller første jeg skal gjøre er å lage en tidsplan, og det er kjempeviktig at jeg klarer å bli ferdig med alle oppgavene innen 20. februar.

 

 

Dette semesteret blir nok det aller beste etter min mening, og jeg angrer virkelig ikke på at jeg valgte dette valgfaget! Jeg liker læreren, skolen, fagstoffet, området rundt skolen (spesielt Mathallen, hehehe), og noe av det aller diggeste er at jeg har sommerferie fra midten av april til august(!!!!).

Forresten er det betente operasjonssåret mye bedre nå. I går var det faktisk på sitt verste, rett før jeg skulle smøre det med kremen og oppdaget at trådene beveget veldig mye på seg. Da jeg nappet forsiktig i den ene tråden, datt hele stinget ut med en gang, YES!!! I morgest så det faktisk ikke betent ut lengre, og jeg tror virkelig det gjorde susen at stinget ble borte fra såret.

 

I dag fikk jeg dessverre et migreneanfall fordi jeg har stresset altfor mye, og søvnmengden har variert sterkt. Da var det bare å trekke seg tilbake, ta migrenemedisin og legge seg nedpå et par timer. Jeg føler meg litt bedre nå, men er fortsatt redusert og i dårlig form. Det hjelper sikkert med enda mer søvn i natt, og forhåpentligvis kommer jeg meg i gruppeterapi i morgen formiddag. Krysser fingrene!

 

 

2 kommentarer
    1. Så herlig at du er fornøyd med valgfaget ditt! Det blir jo helt sikkert supert, selvom du har litt tidspress nå.

      Håper at både operasjonssåret og hodet ditt blir fort bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg