Et annerledes farvel

 

Og med det var Harstad-ferien min over for denne gang. Jeg er ferdig pakket, og om noen timer er jeg på vei til flyplassen. Seks uker gikk både fort og sakte, og denne gang er jeg i det minste klar og forberedt til å komme meg tilbake til storbyen, kanskje særlig fordi moren min og lillesøster skal være med i noen dager! De siste dagene har jeg vært ganske redusert etter visdomstennene ble fjernet på mandag, så derfor har jeg ikke gjort særlig mye. Slapp, hoven og øm, vanskelig å spise osv. Det følger jo ofte med, og jeg må bare vente til det blir bedre. Stingene skal heldigvis fjernes på tirsdag, og jeg gleder meg til det er unnagjort.

 

Uansett, jeg har hatt det sånn midt på treet denne sommeren her. Jeg har vært ganske uheldig med både helsa og ting som har skjedd utenom, men forhåpentligvis snur det litt nå. Som flere sikkert kan kjenne seg igjen i, er det vanligvis bedre å være syk hjemme hos seg selv enn når man er bortreist etc. Sånn har det vært mye disse ukene her, dessverre. Krysser fingrene for at jeg er frisk og rask når jeg drar til Hellas neste uke!

 

Her får dere en liten throwback til den dagen jeg kom hit. Når jeg tenker over det, har det jo egentlig gått sinnsykt fort..

Hahaha, jeg hørte en veps/humle like bak meg, og jeg er LIVREDD alle insekter. Boy bye!

 

Kanskje jeg skal lage et innlegg om hva jeg egentlig gjorde mens jeg var i Harstad i disse seks ukene? Jeg kan ikke skryte av at det er særlig mye, men men.

Jeg skal prøve å tenke så positivt jeg klarer framover, selv om jeg de siste månedene har vært ganske deprimert. Akkurat nå kan jeg for eksempel se frem til at jeg kan drikke favorittsmoothien fra SmoothieXChange, ta igjen noen episoder av Sophie Elise og Fetishas podcast på flyturen, sove i min (Mathias sin) egen seng, ha tilgang til alle eiendelene mine (særlig klærne!!!!). Jeg tror det blir bra, jeg.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg