Favoritt-mummikoppen er endelig min!

 

 

Som jeg i forrige innlegg meddelte, brukte jeg blant annet bursdagen min på å hente en mummikopp jeg/Lisa fant på Tise. Denne mummikoppen har jeg vært forelsket i siden dagen jeg så et bilde av den for noen år tilbake, og nå er den endelig min! Koppen heter Snøhesten, og er en sesongkopp for vinteren 2016. Jeg falt virkelig pladask for den, og er så glad for at jeg kan se den på kjøkkenet vårt hver eneste dag! Det er nesten slik at jeg kommer til å savne den når jeg reiser bort i jula..

Jeg har selvsagt drukket kakao i den et par ganger allerede, og julestemninga er på topp, til tross for null snø her i hovedstaden. Jeg er i gang med julegaveinnkjøp, klementinspising, og skal straks dra fram det minimale av julepynt jeg eier!

 

 

Jeg har skrevet en liste over mummikopper jeg ønsker meg, der de fleste av dem dessverre ikke lengre er i salg, og noen selges for skyhøye priser på Finn osv. Jeg kommer nok ikke til å investere i de dyreste av dem i nærmeste framtid! Egentlig har jeg ikke plass til noen flere kopper nå, hehe. Er det derimot noe jeg vil gjøre, er det å raska litt på med å kjøpe de jeg ønsker meg som går ut av produksjon nå i 2019, plutselig er de jo ikke lengre å finne i butikker!

Ikke bare er mummikoppene veldig fine å se på, men selve Mummitrollet-serien er spesiell for meg. Fortsatt kan jeg syntes det er koselig å se Mummitrollet på Youtube, til tross for alderen min. Jeg pleide nemlig å se ihjel episodene da jeg var mindre, og jeg kan med hånda på hjertet si at det var favorittserien min back in the days. Åh, elsker mummi ❤️

 

Det ble et tidlig innlegg fra meg i dag. Jeg skal nemlig straks avgårde til “gokk” (ikke egentlig, men det tar meg nesten en time å komme meg dit) for å hente en pakke jeg har bestilt i julegave til noen. Jeg gjør alt for å ikke betale frakt, som dere skjønner. Periodebillett har jeg jo uansett! Etter hentinga skal jeg på skolen for å delta på den nest siste forelesninga for i år. Tenk at etter disse eksamenene er omme, har jeg bare et semester igjen av bachelorgraden min!! Herregud, så fort det har gått. Den 17. desember går jeg ut fra lokalet etter å ha levert inn årets siste eksamen, og det skal bli så herlig. To knappe dager etterpå reiser jeg hjem til jul, hjem til Harstad. Jeg teller ned dager!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg