Fotoglede

 

 

 

Fotogleden har allerede blitt større etter at jeg begynte på skolen igjen. Jeg har nå skjønt en gang for alle hvordan blender, lukkertid og ISO henger sammen, så nå er det easy peasy å bruke manuelle innstillinger på kameraet! Jeg elsker når jeg føler at jeg har skjønt noe eller knekt en kode, haha. Sjekk de bildene av utsikten fra takterrassen da, det synet slår nesten pusten ut av meg hver gang jeg kommer opp dit! Tenk at ingen av bildene er redigerte, wiiii.

I kveld klarte jeg ikke å dy meg, og kjøpte hele Adobe-pakken for et år. Jeg er allerede skikkelig gira! Jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å bruke Photoshop og Lightroom mye til privat bruk, og Premiere kommer til å bli brukt mest i skolesammenhenger. Forhåpentligvis begynner jeg kanskje å lage noen videoer til bloggen etterhvert også? Det hadde vært gøy, særlig nå som jeg kommer litt inn i filming igjen via skolen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg