Frognerseteren, matprat og dritt humør

 

Jeg har kost meg masse de siste dagene mens storesøster og mamma har vært her i Oslo. Litt for mye penger har blitt brukt, men men. Heldigvis har jeg noen middager på lur slik at jeg slipper voldsomt mye handling, det er alltid greit! Nå står hjemmelaget lasagne i ovnen, og jeg gleder meg skikkelig. Jeg og søsteren min var nemlig en tur ute på byen i går kveld, så etter slike kvelder har jeg alltid lyst på noe digg! Den siste tiden har jeg nemlig hatt mye cravings på lasagne, så da passer det vel ikke bedre med dagens middagsrett. Nå kom jeg også på at jeg har masse sjokoladekake i kjøleskapet!! For en lykke.

I dag er det faktisk bare to uker til jeg reiser avgårde til Spania, tenk så fort det går! Faktisk så kjøpte jeg en bikini i går, ettersom jeg bare har èn som passer meg for øyeblikket. Alltid kjekt å ha to, eller hva? Den er gul, og jeg gleder meg til å ta den i bruk! Nå vet jeg ikke om det blir særlig mye bading ettersom det er noe usikkert hvilket vær det blir. Men den blir med uansett, bare i tilfelle!

 

På fredag dro gjengen til Frognerseteren, og jeg tror aldri jeg blir lei av å dra dit. Skillingsbolle og kakao, hver gang. Denne gang lå det ei tykk tåke i omgivelsene, og det ble skikkelig trolsk stemning. Jeg syntes det er veldig fint, jeg!

 

 

Humøret mitt er ikke på topp i dag, men det er jo tross alt søndag. Jeg er liksom ganske lei meg og begynner å gråte av hver minste lille ting. Hormonell much? Enten så gråter jeg fordi jeg kommer til å savne mamma og storesøster, eller fordi jeg kommer til å savne M når jeg reiser til Spania. Det skal virkelig ingenting til! Men, sånn er livet noen ganger. I morgen er det forhåpentligvis litt bedre.

Jeg håper dere har hatt ei fin helg, og at dere tar den kommende uka på strak arm! Selv skal jeg gjøre et forsøk på akkurat det. Terapi, skole, filming, skriving, lesing osv osv. Ukene går jo for det meste sånn for tiden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg