Halloweenkostymet mitt i år

 

Herregud, dette innlegget skulle jeg egentlig poste for rundt 3 dager siden. Men så er vi her nå. Forrige lørdag var jeg på halloweenfest hos et vennepar av oss. Det var veldig gøy! Jeg kledde meg i år som i fjor ut som en djevel, både på grunn av mangel på penger (jeg hadde allerede horn og hale liggende) og fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for hva annet jeg kunne være. I år slo jeg litt på stortromma, og brukte røde linser for å få det litt ekstra gjennomført.

Når man ikke har så mye penger i lommeboka, gjelder det å være kreative. Derfor fant vi ut at Mathias skulle kle seg ut som Post Malone, og jeg tegnet derfor tatoveringene hans i ansiktet med en dipliner. Også lånte han selvfølgelig gullkjedet mitt for å bli litt ekstra gangsta, hehe.

My bff Anja kom bortover for å sminke seg sammen med oss, og hennes sminke ble sykt kul! Dere kan se bilder lengre ned i innlegget.

 

 

Denne uken har jeg hatt det litt hektisk med flere baller i luften samtidig. Jeg syntes det er helt greit, for det får meg rett og slett til å tenke på noe annet. Hvis jeg ikke har nok å gjøre, blir jeg bare sittende med negative og destruktive tankemønstre. Ikke det at jeg ikke gjør det nå heller, men det blir tonet ned noen hakk. Nå tar jeg ei velfortjent helg, til tross for at det blir mye jobb og skolearbeid i løpet av helgen også! I morgen skal jeg på middag hos tanten min, så det blir et fint avbrekk jeg gleder meg til.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg