Hei fra Harstad

 

Flyet vårt ble en time forsinket, men det gjorde meg ikke særlig mye. Bortsett fra at jeg drakk grønn iste like før avgang, og dermed var tissetrengt hele flyturen. Jaja, sånn kan det gå! Ikke at det hadde noe med forsinkelsen å gjøre da. Uansett, da vi landet ble vi møtt med fantastisk fine omgivelser. Golden hour, blå og lilla himmel, og snø på bakken og trærne. Nord-Norge er noe for seg selv!

 

Kvaliteten på mobilkameraet mitt er ikke noe å skryte av, og jeg håper at min neste mobil gjør jobben litt bedre. Jeg er den typen som eier en telefon helt til den er 100% ubrukelig. Min nåværende har jeg hatt i over to år, og den funker egentlig like bra som da jeg kjøpte den! Foreløpig blir det ikke ny mobil med det første, med mindre noe skjer så klart, hehe.

 

Jeg og M spiste en god lapskaus hos besteforeldrene mine, og jeg er for tiden hos mamma sammen med storesøster, og skal overnatte her. Vi koser oss med te, gulrøtter (som tidligere nevnt er jeg for tiden avhengig) og sjokolade. I morgen tidlig drar vi på en aldri så liten harrytur til Sverige, det ser jeg fram til!

 

Jeg håper alle får en fin onsdagskveld! For min del er jeg litt sliten, og håper jeg klarer å sovne relativt tidlig i motsetning til tidligere dager..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg