Helgen som gikk

 

Jeg hadde fri fredag, lørdag og søndag uten noen som helst planer. Litt greit, men også ganske kjedelig. Jeg har i det minste bakt fylte horn, prøvd ut Los Tacos for første gang (ble litt skuffa, kanskje det bare var burrito-valget mitt), hatt høytlesning av Harry Potter til Mathias, hatt migrene, og sett mye på serier. Kjenner det skal bli litt godt å komme i gang denne uka! Til tross for at neste helg blir nøyaktig den samme, så det er bare å slite seg ut i ukedagene sånn at jeg er forberedt på litt kjedsomhet igjen.

Siden sist har jeg takket ja til tilbudet jeg nevnte i forrige innlegg (jeg sier mer om det senere), søkt meg inn på en mastergrad i markedsføringsledelse til høsten, bestilt konsertbilletter til Schoolboy Q, og planlagt nedtrapping i terapien. Jeg skal gå i individualterapi annen hver uke i stedet for hver uke, og jeg kjenner at det er positivt for min del. Fortiden og problemene mine føler jeg nå er litt “snakka ihjel”, og jeg har tross alt fått et bedre tankesett enn jeg hadde da jeg startet for 1,5 år siden! Jeg vil fortsatt komme til å gå i gruppeterapi hver uke fram til jeg avslutter hele behandlingen min der. Noe jeg har fundert litt på er når jeg skal avslutte, men det er nok ikke kun opp til meg å bedømme.

 

Jeg gjorde et forsøk på å vise dere favorittsokkene mine med flyvende griser på. Det ble ikke så vellykket, og dette ble det beste bildet..

 

Jeg kan ikke huske å ha vist dere det ferskeste tilskuddet i mummikopp-samlingen min på bloggen, så her får dere se! Helt tilfeldig fant jeg noen eksemplarer av disse sesongkrusene fra 2017 på Kitchn, og jeg fikk seriøst adrenalin. Denne koppen har stått på ønskelisten min over mummikopper, og jeg regnet med at jeg kun fikk tak i den ved å gå gjennom privatpersoner som selger den for en litt dyrere penge på Finn eller Tise. Så feil tok jeg!

 

Jeg håper dere alle sammen får ei fin uke!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg