Hello april

 

Og med det var vi plutselig i april! For en gangs skyld ønsker jeg å dele min monthly spread i Bullet Journalen min. Jeg er langt ifra noe kreativt vesen som er flink til å tegne osv., men denne gangen syntes jeg det ble helt greit! Riktignok etter å ha funnet litt (mye) inspirasjon på Pinterest, hehe..

 

 

Uansett, vi er som sagt offisielt i vårmåneden april, og denne måneden skjer det faktisk litt greier! Jeg leverer inn eksamen i valgfaget Multimediell historiefortelling og visuell merkevarebygging. Jeg tar sommerferie. Jeg reiser til Spania for å være sammen med besteforeldrene mine i en uke. Det blir påske. Ellers vet jeg ikke helt. Det er fire uker til neste gruppeterapitime på grunn av både reisingen min og påskeferie + en helligdag. Selv om det nesten er en måned til neste gang, så tror jeg også det blir godt med et lite avbrekk fra gruppeterapien!

Jeg håper absolutt at bloggen blir en bedre prioritet ettersom sommerferien kommer tidlig for min del! Er det noe jeg elsker å gjøre, så er det å blogge. Men jeg har rett og slett ikke vært dedikert nok til å gjøre det “skikkelig”, hvis dere skjønner. Hadde det vært jobben min, så hadde jeg jo lagt all tid og sjel inn i det. Det hadde vært noe det!

 

 

Nok drømmesnakk om bloggkarrieren som aldri kommer til å bli en realitet, jeg skal faktisk til Harstad i mai! Jeg skal blant annet i konfirmasjonen til søskenbarnet mitt mens jeg er der, og det gleder jeg meg til. Det blir fint å ha familien samlet rundt seg, og ikke minst blir det greit med en liten Harstad-tur ettersom sist jeg var der var i februar.

Ellers har jeg kjøpt to nye bøker og en nattpysj i forbindelse med at jeg straks reiser avgårde til Spania. Jeg venter spent på Truly Madly Guilty av Liane Moriarty (Volvo Lastvagnar av Erlend Loe ankom postkassa i dag). Og så klart den stripete nattpysjen fra Nelly.com som jeg ble forelsket i! Jeg har bestemt meg for å begynne å bruke nattpysj, særlig når jeg sover borte hjemmefra. Vanligvis sover jeg i en baggy t-skjorte, og ingenting mer, haha.. Da er det jo en flott anledning nå som jeg skal sove borte hjemmefra en uke! Det er litt skummelt, og jeg har en tendens til å få panikkangst i slike tilfeller, men jeg er nødt til å utfordre psyken min litt. Det verste er jo ikke situasjonen, det er følelsene som oppstår i den.

 

2 kommentarer
    1. Shit så flink du e å tegne! Ingen skam i å ta inspirasjon fra pinterest, vi alle kan ikke være kreative genia på tegnefronten :p Du får kose dæ masse i Spania og Harstad <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg