Hils på min nye baby

 

Det ble visst ENDA en plante på meg. Til tross for alvorlig manko på plass i den bittelille leiligheta som såvidt kan defineres som ei leilighet. Denne gang ble det en svær arekapalme, og jeg ELSKER den! Jeg har sååå lenge ønsket meg en, og endelig er drømmen oppfylt. Den står fint plassert slik at jeg kan beundre den fra senga døgnet rundt (eller, jeg oppholder meg jo ikke i senga døgnet rundt, men dere skjønner). Den er bare helt vakker å se på, og jeg kjenner nesten at jeg blir litt stolt!

Nå gjenstår det bare å ivareta den på best mulig måte. Det ville nemlig vært VELDIG kjipt om den takket for seg, særlig etter alt slitet med å få den hjem. Det kan dere se på bilder under.

 

Sånn her ble den båret hele veien med litt bytting av arm og sånt, men jeg var rimelig stiv og støl dagen etter (altså i går).

 

Hvis noen har tips til hvordan jeg skal stelle med denne flotte planten, skrik gjerne ut i kommentarfeltet etc. Jeg vil jo passe godt på den! Jeg har jo enda ikke vist dere selve planten der den står så fint plassert ved siden av mikrobølgeovnen, så det skal dere få se.

 

 

M syntes at det begynner å bli litt i overkant mye planter her inne nå, og jeg kunne ikke sagt meg mindre enig. Hadde det vært opp til meg, hadde hele leiligheta sett ut som en jungel. Eller, han har sagt tydelig i fra om at dersom jeg skaffer meg flere planter, må det gå på bekostning av mine områder her inne, haha. Det er jo egentlig bare rett og rimelig, men det er kjipt når det rett og slett ikke er mer plass! Jeg bare elsker å ha planter her, og jeg syntes det blir så mye finere, og ikke minst hakket mindre kjedelig og upersonlig.

Denne helga har jeg planer om å ta det med ro, og det er helt greit. Jeg tror ikke det er lurt at jeg finner på så mye sprell med tanke på gårdagens blogginnlegg om at jeg enten holder på å bli syk i hodet (som om jeg ikke er det fra før, lol) eller at det er hormoner aka spiralen som har skylda. Jeg prøver å se det positive i det, og det betyr at jeg kan bruke helga på å vaske kjøkkenet. Det trengs virkelig, og det er noe jeg har unngått litt for lenge.

 

God helg alle sammen!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg