Høst

 

De siste par dagene har jeg vært skikkelig kald når jeg har gått utenfor døren, og for så vidt innendørs også. Det er det første og mest åpenbare tegnet på at sommerjakkene må legges på hylla. Det føles litt dritt å måtte dra fram vinterjakken (til tross for at det i flere norske byer ble kaldt en del tidligere, så vi er jo heldige), men sånn er livet. Likevel føler jeg meg klar til denne høsten, og det kommer jo lite sannsynlig snø her i hovedstaden før i november eller noe sånt. Også gleder jeg meg så klart til juuul 🎅

På lørdag og søndag fikk vi derimot oppleve årets aller siste “sommerdager” med litt sol og varme. Jeg og M gikk en fin tur i den botaniske hage som vi er så heldig å bo en 15 minutters gåtur unna! Vi tok så klart litt bilder der, så nå har jeg endelig noe å vise, hehe.

 

 

Skolen er også i gang for fullt. Det er forelesninger, gruppeeksamener, seminarer og forberedelser til bacheloroppgaven. Jeg er forberedt på at det kommer ei aldri så lita tidsklemme snart, der det er mange deadlines samtidig og for litt for liten tid. Det skjer hvert eneste semester, men det er jeg som sagt forberedt på, og satser på å jobbe jevnt gjennom disse månedene. Bloggingen blir som dere skjønner lagt litt på hylla for tiden. Nå som jeg har begynt å jobbe for Legevisitt, har jeg enda litt mindre tid om dagene. Det er egentlig helt greit ettersom jeg trives godt! Bloggen er en koselig hobby, men jeg må jo nesten prioritere det jeg tjener penger på.

Mitt forrige innlegg her inne var “Dette skjer i september”, og det neste blir vel “Dette skjer i oktober”. Jeg har de siste ukene skrevet på flere forskjellige innlegg som ikke er publisert ennå, men det blir liksom aldri til at jeg publiserer eller ferdigstiller noen av dem.. Men nå som det har blitt høst på ordentlig føler jeg det annerledes, hvert eneste år er det sånn. Som om jeg klarer litt mer. Jeg sjonglerer skole, terapi og jobb, og per i dag går det bedre enn jeg hadde forventet, selv om jeg så klart er en del sliten også.

 

Blogginnleggene mine fram mot jul vil vel for det meste være lite innholdsrike, altså i størst grad inneholde hva jeg driver med om dagene, som nettopp er skole, terapi og jobb. Jeg skal prøve mitt beste for å ikke la det bli sååå gørrkjedelig! Et sted må man jo starte, så da starter jeg med denne lille oppdateringa.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg