Houses of Spain

 

 

Jeg ble ofte målløs over de vakre husene og nabolagene rundt omkring i Quesada! Personlig kunne jeg ikke ha eid et eget feriehus eller en leilighet i utlandet, for jeg ser ikke for meg at det ville blitt særlig mye ferie og avslapning, men mer vedlikehold og arbeid. Den metoden jeg liker best å feriere på er uten tvil å enten oppleve nye steder, eller å reise hjem til Harstad for å møte familie og venner. Derfor gleder jeg meg veldig mye til sommeren ettersom jeg både skal dra til Harstad og til Hellas! Perfekt.

Forresten, hvor sykt er det ikke at det er meldt 17 grader i Oslo i dag? Det er faktisk meldt lignende temperaturer i neste uke. Tror dere jeg er glad for at jeg har tatt ferie eller? JEPP! Faktisk er jeg fortsatt i dårlig form, og føler meg mye tung i hodet og kroppen. Forkjøla har jeg også blitt! Derfor gjør jeg svært lite om dagene. Jeg har begynt med allergivaksinasjonen igjen, etter grønt lys fra legen. Dere husker kanskje at jeg ble hoven under tunga, og sluttet derfor å ta dem? Dette er visst bivirkninger som kan komme og gå, og er helt ufarlig. Ubehagelig er det jo så klart da!

 

Jeg håper så inderlig at jeg kan føle meg i grei form igjen om ikke lenge, og det er nærmest ingenting jeg misliker like mye som å være syk på den ene eller den andre måten. Man blir liksom så utrolig redusert, og hindret fra å gjøre hverdagslige ting. For eksempel har jeg så ufattelig lyst til å begynne å jogge ute, men jeg blir dausliten av hver minste lille anstrengelse jeg blir utsatt for. I går etter at jeg prøvde meg på ei styrkeøkt her hjemme fikk jeg migrenetendenser. Kanskje ikke så lurt.. Det blir uansett en gåtur i finværet sammen med M i dag! Kanskje lurer jeg meg innom SmoothiexChange også? Hehe..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg