I dag gikk alt til helvette

 

Jeg stod opp klokken 9 i morges etter ei natt med lite søvn. Spiste litt frokost, og merket etterhvert at auramigrenen kom snikende. En del av synet mitt var borte, og dette området ble større og større. Jeg tok medisin med en gang, og la meg nedpå. På dette tidspunktet var det under en time til vi måtte dra avgårde for å få meg på flyplassen. Vanligvis når jeg får migrene, pleier jeg å legge meg for å sove i et par timer, men denne gangen gikk ikke det. Jeg fikk en voldsom hodepine, men så meg pent nødt til å dra likevel.

Vi kjørte avgårde, og jeg kjente meg skikkelig kvalm hele bilturen. Jeg var livredd for at jeg skulle kaste opp på flyplassen, eller i verste fall i flyet. Jeg sjekket inn og slo meg litt til ro, gikk ombord på flyet og satte meg ned. Etter en halvtimes tid kom det en beskjed om at alle de cirka 200 passasjerene måtte ut av flyet igjen, og at det var noe galt med lasterommet. Vi måtte vente ved gaten vår helt uviten om hva som skulle skje videre. Jeg var fortsatt kvalm og redusert, og kjente panikken komme da jeg hørte snakk blant passasjerene om at det sikkert ble hotellovernatting og nytt fly i løpet av morgendagen. Etter noen timer med venting, fikk vi beskjed om at det var nøyaktig dette som skulle skje også.

 

Haha huff, her var jeg så ufattelig dårlig!

 

Long story short: i dette øyeblikket skulle jeg egentlig vært hjemme i Oslo, men her sitter jeg enda nede i Spania. Jeg hadde en billett til søndag fra før av, og denne skal jeg benytte meg av. Eksamensbesvarelsen er lastet opp og innlevert, og jeg er så glad for at jeg rakk å levere den inn! Ikke minst også at internettet her i lille Quesada klarte det. Pensumet fikk bare utebli denne gangen. Så, i dag det ble både stress, migrene, kvalme, angst, tårer, sinne, venting og frustrasjon. Jeg er sliten, og ser mildt sagt frem til å legge meg senere i kveld. Forhåpentligvis får jeg sove godt i natt!

 

 

 

Jeg får se litt positivt på dette her: jeg har muligheten til å få litt farge på kroppen i løpet av de to dagene jeg får her før jeg reiser hjem, jeg får endelig lese i bøkene mine på kveldene i stedet for å jobbe med eksamen, jeg får tilbringe mer tid sammen med besteforeldrene mine. Og sist men ikke minst: nå har jeg faktisk sommerferie!! Med mindre jeg stryker på eksamen da, men det gjør jeg forhåpentligvis ikke.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg