Ikke sint, bare veldig skuffet

 

Folkens. Det snør i Oslo. Jeg er så skuffet at jeg ikke har ord, men likevel er det jo min egen feil at jeg har vært for optimistisk når det kommer til våren og sånt. Snø i mars er jo til å regne med. Det er det forsåvidt i april også. Det skal visst snø enda mer i morgen, og jeg kjenner at jeg har lyst til å gråte.

Jeg har vært på skolen i går og i dag (det er fremgang!!), og skal en tur på torsdag for å hente ut en del utstyr jeg skal låne. Filmingen til eksamen skal starte for fullt, og den skal omhandle meg og min hverdag som student på Høyskolen Kristiania. Det blir veldig rart og ikke minst unaturlig å skulle filme meg selv og snakke til et kamera, men jeg får bare være flink til å huske hvorfor jeg gjør det!

 

Jeg har ikke vært særlig glad for at dette har vært utsikten min i dag! Sett bort fra at utsikten min faktisk er mye å skryte av til tross for at jeg bor i en storby, så er det selvfølgelig været jeg sikter til.

 

Frustrert etter å ha sjekket yr nok en gang.

 

Jeg snakker nok i overkant mye om været, jeg vet. Men det har faktisk mye å si på humøret mitt! Forresten har jeg nok en gang har fått det for meg at jeg skal spise sunnere, så i morgen planlegger jeg å bake havrekjeks med tranebær og honning. Heller det enn å knaske på potetgull eller annen kjeks! Ellers er jeg så ufattelig kresen at det ofte er vanskelig å finne oppskrifter med ingredienser jeg liker. Jeg er spent på hvordan det blir, og om jeg finner noe som frister!

Morgendagen består av handling, baking, å skrive en prosjektbeskrivelse til filmen jeg skal lage, og individuell terapi. En helt grei dag som jeg håper ikke blir helt ødelagt av været da, hehe.

 

2 kommentarer
    1. Ugh, relatere så hardt til det med været 😫 Måtte se noen videoa æ filma i sommer og va så vidt æ ikke bynte å grine.
      Masse lykke til med filming og terapien <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg