Jeg er hjemme!

 

For tre dager siden ankom jeg den lille, koselige hjembyen min Harstad. Her blir jeg og Mathias værende i tre uker, og jeg kjenner at det er ufattelig godt med ferie! Dette semesteret har så klart vært tøft, og jeg har virkelig stått på. Jeg kjenner at jeg ser fram til neste semester med valgfaget jeg ønsket meg aller mest, terapi, og forhåpentligvis en jobb ved siden av studiene! Jeg krysser fingrene for at det lar seg gjøre altså, og jeg lengter etter litt praksis nå.

 

Jeg er happy, og sykt fornøyd med flettene laget av lillesøster i dag! Skulle virkelig ønske at jeg klarte å flette håret mitt selv, for det er så fint. Ikke minst er det herlig å ha håret unna ansiktet, særlig på vinteren når det er statisk til enhver tid! Jeg kan som vanlig dessverre ikke garantere jevnlig blogging mens jeg er i Harstad, for jeg prioriterer alltid å være sammen med familie og venner. Da blir det ikke like mye PC-tid som hjemme i Oslo! Likevel har jeg jo behov for å trekke meg litt tilbake, også liker jeg så klart å blogge, så litt må jo ofres.

 

Tenk at det bare er ei uke igjen til julaften!! Jeg elsker jula, og ser masse fram til dagene som venter meg. I kveld skal jeg og M kjøpe (en svært etterlengtet) kebab i god tradisjon fra vår elskede “Bella”, hva er forresten greia med at de ikke har god kebab i Oslo?! Tar med glede i mot tips.

Ellers er jeg i bedre form nå, og det ser lovende ut med tanke på spiralen! Jeg var meget redd det skulle ende med at den måtte tas ut med en gang på grunn av de sterke smertene (jævelen kostet over 1200 kroner, det hadde vært rimelig bortkastet). Heldigvis har smertene avtatt veldig nå, og det eneste som hemmer meg fra å fungere helt normalt er operasjonssårene. Det er viktig å ta litt hensyn slik at de får gro i fred og ro! I dag var forresten første gang jeg sminket meg på ca. to uker. Det føltes veldig digg! Anyways, jeg ønsker dere alle ei fin jul, vi blogges snart igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg