Jeg har det ganske dritt

 

 

Jeg tenkte at jeg skulle gi et lite pip fra meg ettersom det er noen dager siden jeg blogget sist. Hvis dere lurte, så er jeg fortsatt syk. Jeg har feber hver dag, og har en stygg hoste. I natt hostet jeg faktisk så mye at jeg kastet opp, det var fælt! Jeg har tidligere opplevd at jeg har hostet til jeg har brekt meg, men aldri til å faktisk spy. En gang må vel være den første. Jeg håper uansett at det ikke skjer igjen, for er det noe jeg hater så er det å kaste opp. Huff. Jeg har begynt å ta noen brusetabletter som skal løse opp slimet i halsen, så forhåpentligvis funker det til å gjøre meg frisk raskere! Plages nemlig veldig om nettene på grunn av hosten, og sover dårlig. Det er derimot ikke usannsynlig at jeg kaster mer opp dersom jeg kjenner at jeg får slim opp i munnen, haha.. Jeg får krysse fingrene for at det ikke skjer!

 

 

I neste uke blir det både to terapitimer, legetime og en bursdag, så jeg håper virkelig at jeg er i form til da. Inntil da skal jeg slappe enda mer av, se Ringenes Herre sammen med M og prøve å få i meg litt næring. Det har ikke vært enkelt å få i meg mat, men det begynner å komme seg litt. Klarte i dag å spise meg mett på middagen uten å kjenne at det stoppet opp pga dårlig matlyst. Så noe forbedring er det jo!

Jeg har vært utrolig oppgitt og lei i løpet av denne sykdomsperioden, for jeg har ikke vært i god form på flere uker nå. Det er virkelig noe til å bli sprø av! Det er mange tanker og bekymringer generelt, så at jeg på toppen av det hele er syk, er ganske kjipt.

Nå skal jeg lage en kopp grønn te, også skal jeg ta meg tid til å høre gjennom Lemonade-albumet til Beyonce som ENDELIG har kommet på Spotify. Det tok sin tid! Jeg kjenner at jeg gruer meg til jeg skal legge meg, for jeg vet hva som venter meg da. Enda en søvnløs natt, muligens med litt oppkast. Ugh. Jeg håper i det minste dere får ei god helg!

 

6 kommentarer

Siste innlegg