Jeg lever?

 

Heisann, her var vi igjen!

Jeg tenkte at jeg skulle titte innom for å si at jeg lever, men noen ganger begynner jeg å tvile litt selv. Det jobbes mildt sagt mye med bacheloroppgaven som skal leveres innen 3. juni. Jeg er derfor mye sliten, men det er nesten sånn at jeg gruer meg en smule til det er over. Hva i alle dager skal jeg fylle dagene mine med da?? Til tross for det, gleder jeg meg jo aller mest. Gjett om jeg skal feire da! Jeg tenker på den hersens oppgaven døgnet rundt, og det er til og med så ille at jeg drømmer om den omtrent hver natt også.

Jeg klarer nesten ikke å fatte at om bare litt over en uke har jeg og bachelorpartneren levert inn oppgaven som “avgjør alt”. Består jeg den, har jeg en fullført bachelorgrad. Får jeg C eller over i karaktersnitt, kommer jeg inn på masterstudiet på ordentlig (har fått plass og takket ja, med forutsetningen om at jeg får C eller over i karaktersnitt). Jeg er så spent! Foreløpig har jeg B i snitt (som forøvrig er det høyeste jeg har hatt noen sinne), så forhåpentligvis er jeg trygg.

 

 

Ellers kan jeg nevne at jeg snart skal begynne å bruke briller og linser om hverandre. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke hadde kommet til å brukt briller hver dag, så da blir det vel i hovedsak linser. Synet mitt er ikke superdårlig, men jeg anstrenger visst øynene nok til at jeg trenger “avlastning” fra jeg står opp til jeg legger meg. Jeg gruer meg en smule til tilvenningen med både det ene og det andre, men det går seg nok til. Også er det så klart enda en kjip utgift i hverdagen, så det er ikke gøy. Jeg får bare bite tenna sammen og gjøre det jeg må!

Jeg skal snart avgårde til tanten min for å spise pizza. I kveld skal jeg og M en tur til søskenbarnet mitt. I morgen blir det mer jobbing. Heldigvis har jeg mulighet til å være litt sosial også, noe jeg setter veldig stor pris på. Fra mandag til fredag er det derimot fullt fokus på oppgaven, sett bort fra min aller siste (!) time på Ullevål. Jeg har allerede avsluttet i gruppeterapi, og skal nå avslutte i individualterapi. Rart å tenke på, men også litt herlig!

God helg da!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg