Jeg tar ferie!

 

I går hadde jeg min siste eksamen i faget merkevarebygging, noe jeg tror gikk helt greit i motsetning til de andre. Det føles veldig deilig å være ferdig med dette semesteret, og rett og slett å vite at det ikke blir mer skolearbeid på et par uker! I morgen reiser jeg og M til Harstad, og jeg ser selvfølgelig frem til det, til tross for at jeg grugleder meg litt. Jeg har en tendens til å være mer stressa i Harstad i stedet for at jeg slapper av, som jo er en av grunnene til at jeg drar dit. Etter sommerferien (som var ganske fæl) er det sånn at jeg har mixed feelings om å dra tilbake etter et halvt år. Når jeg tenker rasjonelt nok, vet jeg jo at det sikkert ikke blir så ille som jeg tror, og det er dessuten bare snakk om to uker. Det går fort, og jeg kommer til å ha nok å henge fingrene i!

 

En liiiiten throwback til nyttårsaften i fjor. Det er alvorlig mangel på nyere bilder her altså..

 

I kveld skal jeg lage gulrotsuppe for å bruke opp maten vår før vi reiser avgårde. Jeg får så dårlig samvittighet om jeg må kaste noe. Jeg skal også pakke kofferten så langt det lar seg gjøre, og jeg er som alltid usikker på hvilke klær jeg skal ha med, hehe. Uansett, i morgen befinner jeg meg i hjembyen min, og det blir sikkert både greit og litt rart. Jeg må bare ta det som det kommer!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg