Just another A

 

For et par dager siden fikk jeg resultatet på eksamenen jeg hadde i metode, og det var helt seriøst en A!!! Jeg kunne ikke tro mine egne øyne, og jeg hadde overhodet ikke forventet en toppkarakter fordi jeg faktisk SUGER i SPSS (et analyse- og statistikkprogram). Det veier virkelig opp for C’en jeg fikk i produkt- og prisstrategi! Jeg skjønner seriøst ikke greia med at jeg får bedre karakterer i vanskelige fag, og dårligere karakterer i lette fag. Eller, det eneste andre faget jeg har A i var ganske lett da, men de eneste C’ene jeg har fått har vært i enkle fag jeg har likt godt, men men. Man kan jo ikke score mål hver eneste gang!

Nå venter jeg bare i spenning på de to siste fagene, nemlig Bedriftsøkonomi (!!!) og Forbrukersosiologi. Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan det gikk, og hver eneste sensurfrist-dag gjør jeg ikke annet enn å sjekke Studentweb hvert femte minutt, og å gruble over hvordan jeg tror det har gått.

 

 

Nei herregud, så mye karaktersnakk det blir på bloggen her om dagen. Jeg skammer meg jo nesten! Tror jeg lider litt av “flink-pike-syndromet”. Det bør jeg faktisk prøve å legge bak meg, for selv om jeg blir glad for en A, føler jeg liksom likevel at jeg kunne ha gjort noe bedre, eller annerledes. Men det kan jo ikke bli bedre, for hva er egentlig det? Kanskje det er det at jeg forventer å bli så glad at jeg går på skyer hele resten av dagen? Når det klart og tydelig står A på skjermen foran meg, så er det ikke like stas som jeg forventer at det skal være. Hmm, det er noe med forventninger altså..

Ikke misforstå, jeg er selvfølgelig glad for at jeg får gode karakterer, og hittil ikke har fått noe lavere enn C. Jeg har jo all grunn til å være stolt over meg selv, men likevel klarer jeg ikke å være det. Jeg får bare prøve å finne ut av det.. Til noe helt annet; jeg skal straks ut for å spise på Egon sammen med my bff Lisa, det gleder jeg meg masse til! Det blir kjempefint å catche opp over et godt måltid. Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg reiste til Harstad til tross for den dårlige formen jeg var i, og jeg føler meg mye bedre nå. Fortsatt spiralsmerter til tider, men jeg overlever!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg