Kjipt og greit

 

Jeg beklager nok en gang for fraværet mitt på bloggen. Det er over ei uke siden jeg publiserte noe sist, og jeg ønsker rett og slett å komme med en ny oppdatering.

Akkurat nå passer jeg på katten Bella, og bor derfor i hjemmet hennes ut denne uka. Jeg koser meg her! Bortsett fra det har jeg ikke hatt det så lett den siste tiden. Magen er ikke bra, og ikke angsten heller. Noen som står meg nært har nettopp blitt kreftsyk, og det tar jeg ganske tungt.

 

 

Været har vært bra her oppe i nord de siste par dagene, og det har jeg nytt til det fulleste med å tilbringe noen timer på terrassen hver dag. Ikke minst er det jo litt deilig å slippe å bruke parkasen lengre, hehe.. I dag har jeg vært på internasjonalt matmarked her i sentrum, så det ble både thailandsk og fransk mat på meg!

I morgen skal jeg lage hjemmelaget chicken curry til middag, og jeg gleder meg veldig. Jeg har blitt enda mer glad i å lage mat fra bunnen av i det siste, and I love it! Jeg har sett i så mange oppskriftbøker mens jeg har vært i Harstad, og har masse matinspirasjon og oppskrifter jeg ønsker å prøve.

 

Så ja, jeg har det både kjipt og greit. Jeg grugleder meg til å reise tilbake til Oslo om to uker, og jeg satser på å nyte de siste fjorten dagene mine her så godt jeg klarer! Samtidig gleder jeg meg til fem-seks dager i Oslo sammen med lillesøster og mamma før jeg og en vennegjeng reiser avgårde til Hellas. Jeg skal selvfølgelig også innrømme at det blir ganske godt å starte påan igjen med studiene i august. Mitt siste år, tenk det!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg