Lillejulaften update

 

 

💸 Jeg mangler et symbol i flax-kalenderen min for å vinne 50 000 kroner, og hvis jeg i morgen ikke får det siste symbolet blir jeg meget skuffet.

🖼️ Jeg holder på med et samarbeid jeg gleder meg skikkelig til å vise dere!! Innlegget kommer snart. Hint: nå kommer det til å bli mye finere i leiligheten vår!

🍽️ I dag skal jeg, Mathias og en kompis spise på Egon sammen. Det ser jeg veldig mye fram til. Å spise god mat og catche opp er aldri feil! Lillejulaften betyr nok for mange grøt til middag, inkludert i hjemmet mitt her i Harstad. Dessverre tåler jeg det ikke så bra, så da blir det andre middagsplaner for min del!

🤔 Det er litt sånn at jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg syntes det er greit å være på juleferie i Harstad eller ikke. Det kan være nokså stressende til tider, rett og slett fordi jeg har for mange planer på samme tid, i tillegg til at jeg har jobb ved siden av som må prioriteres. Samtidig koser jeg meg mye, og jeg vet at dagene går så utrolig fort, og plutselig sitter vi på flyet tilbake til Oslo. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å nyte dagene, til tross for at det er en del stress og styr av og til!

🤶 I morgen er det julaften!!! En av de aller beste dagene i året etter min mening. Jeg skal gjøre det samme som hvert år: Disney-filmer og Tre nøtter til Askepott på TV, stelle og sette lys på graver på diverse kirkegårder, spise pinnekjøtt til middag, åpne julegaver med familien, og sist men ikke minst pynte meg og bruke kjole! Nå gjenstår det bare at julefreden senker seg for min del i kveld, så er jeg klar.

 

Jeg elsker forresten min nye mobil, og håper jeg kan beholde den i noen år framover! Kameraet er myyye bedre enn det var på min forrige mobil, og det samme gjelder batteriet. Det er som natt og dag altså!

 

Jeg håper at dere alle får ei flott og koselig jul, og at dere klarer å senke skuldrene noen hakk! GOD JUL 🎅🎄🌟

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg