Liten oppdatering på livet

 

 

Som jeg nevnte i forrige innlegg føler jeg at jeg har mye på hjertet. Før jeg begynner å publisere innlegg om Hellas-turen ønsker jeg bare å oppdatere dere litt på livet mitt!

 

For det første skal jeg ENDELIG dra på Findings. Riktignok kun lørdag, altså i morgen, men det er bedre enn ingenting! Jeg angret som en hund på at jeg ikke dro på noen festivaler i fjor sommer, særlig når det gjaldt Findings (tenk at jeg gikk glipp av å se Post Malone 😭). Jeg gleder meg aller mest til å se Steve Aoki, Loud Luxury, Tyga og Kygo! Faktisk er jeg veldig stoked. Jeg har funnet ut hvilket antrekk jeg skal bruke, hvordan jeg skal sminke meg, og mest sannsynlig hvordan håret skal være (selv om jeg suger så utrolig mye på hårfrisyrer og som regel ender opp med å ha håret rett ned fordi jeg ikke gidder å styre). Vi får se hva jeg ender opp med til slutt, hehe..

 

En liten sneak peek, hihi.

 

Ellers? Jeg har fått jobb! Det har seg slik at jeg skal være praktikant hos Legevisitt. Jeg skal jobbe med innholdsproduksjon og innholdsmarkedsføring for deres sosiale medier blant annet. Det er sykt gøy at jeg var den heldige som fikk muligheten til dette! Ikke bare interesserer jeg meg for markedsføring (obsiously, ettersom det er det jeg studerer) men også medisinspekteret. Jeg er den typen som blant annet sitter og googler sykdommer på fritiden. Min plan B har alltid vært sykepleie, da særlig operasjonsykepleie. Så da vet dere det! Det har jo ikke særlig mye med jobben MIN å gjøre, men det er jo et pluss at jeg er interessert i bedriftens kjerneoppgaver også?

På snakk om jobb, så har jeg jo en annen “jobb” også! Jeg husker ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg tar av og til på meg fotooppdrag for Endometrioseforeningen. Om noen uker skal jeg fotografere under Femihelses livepod og boksignering. Det blir spennende!

 

 

For ikke å glemme at jeg har startet i terapien på Ullevål igjen! Jeg må dessverre bytte terapeut fordi min nåværende skal videre i spesialisering et annet sted, men jeg velger å se litt positivt på det likevel i og med at jeg kjenner til min nye terapeut fra utredningen jeg hadde. Selv om jeg er veldig fornøyd med hun jeg har nå, så er det jo bare sånn det må bli. Jeg fikk jo et godt inntrykk av den nye også!

Men er det noe jeg vet så er det at jeg fortsatt trenger hjelp. Jeg har noen “hovedproblemer” jeg må jobbe med, også har jeg generelt vært mye nedstemt det siste halvåret, og det har helt klart vært tungt. Jeg tenker for eksempel mer negativt og håpløst enn før. For å være ærlig tyr jeg ofte til å tenke at jeg ikke orker å leve, da særlig om det oppstår et problem av en eller annen sort. Bare “the easy way out” fordi jeg ikke orker å deale med ting. Men bare slapp av, det er bare en slitsom tanke, ikke noe jeg planlegger eller innerst inne har lyst til!

 

 

På snakk om helse. Jeg har snart legetime angående migrenen min, som egentlig i stor grad har opphørt etter at hormonspiralen ble tatt ut i juni. Jeg har derimot fortsatt en del rare symptomer jeg vil få sjekket ut i forbindelse med migreneproblematikken. Det er blant annet synsforstyrrelser, lammelser og smerter i armer og bein, utmattelse osv. Det er jo greit å utelukke diverse tilstander, eller bare å få bekreftet at det er normalt. Det er i underkant av to uker til timen, og jeg ser fram til å få det unnagjort!

 

Så, det var min lille oppdatering på livet! Jeg ønsker dere alle ei god helg, og kos dere masse disse siste dagene med sommer. Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om at det går mot høst og vinter jeg, hehe.. Ikke helt klar ennå!

 

2 kommentarer
    1. Åh, så gøy at du har fått dæ jobb! Gratulerer så masse <333 Du får kose dæ på Findings, og ha lykke til med legetime og ny terapeut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg