Migrene-galskap

 

Det ble ikke noen særlig koselig slutt på ferien likevel, og grunnen til det er at jeg fikk tre migreneanfall til. Er det mulig?! Man skulle nesten ikke trodd det. Først et migreneanfall den dagen jeg skulle reise hjem, deretter ble flyet kansellert etter noen timer med venting på flyplassen, etterfulgt av tre migreneanfall de kommende dagene.

Migrene er fælt, særlig når man er bortreist! Jeg har aldri hatt så heftige anfall tidligere, og jeg opplevde enda flere symptomer enn jeg har gjort før. Jeg ble skikkelig tissetrengt (lol), fikk hetetokter, magesmerter og lammelse i armene. Alt dette i tillegg til sterk hodepine og aura. Og disse anfallene fikk jeg altså fire dager på rad! Jeg var veldig dårlig da jeg skulle reise hjem i går, men vet dere? Jeg har derimot ALDRI vært så glad for å komme hjem til leiligheta i Oslo før, haha. Ord kan virkelig ikke beskrive!

 

 

Jeg er ganske redusert etter disse helvettes-dagene. Det sitter nok litt igjen i kroppen, og det er ikke så rart! Føler meg smålig forvirra, har uklart syn, tåler ikke lys, blir fort svimmel osv. Jeg håper det går over snart, men jeg kunne ikke vært mer takknemlig for at jeg har så mye fri framover! Da får jeg virkelig tatt det med ro, det er nøyaktig det jeg har behov for akkurat nå.

Ikke vet jeg hva som har gjort at jeg har fått så mye migrene (bortsett fra stress, så klart), men jeg mistenker at spiralen har litt skyld i at det ble så voldsomt. Jeg har nemlig hatt betydelig flere anfall etter at den ble satt inn, iallefall sammenlignet med tidligere! Nå har jeg faktisk bare lyst til å få dritten ut.. Men jeg skal rådføre meg med legen min først, men det blir dessverre ikke før om to uker. Jeg før smøre meg inn med tålmodighet inntil da!

 

 

Det var som sagt veldig herlig å komme hjem, og jeg hadde savnet Mathias masse. Vi har gått i gang med storhandel, og det eneste som gjenstår nå er å kjøpe havrebrød-miks og tørrgjær sånn at jeg kan bake brød! Men det må jeg på en annen butikk for å kjøpe, for jeg bruker nemlig kun Regal sin pakke med havrebrød, den er uten tvil best. Anyways, jeg måå jo også få vist dere flere av bildene jeg tok i Spania, men før den tid må jeg få redigert dem, også vil jeg ønske dere alle en riktig god påske! Mange av dere har vel kanskje tatt ferie nå? Kos dere masse uansett!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg