Min dag – vaksine, smerter, hårfarging++

 

😴 Jeg følte meg sååå flink i dag som klarte å stå opp rett før klokken 9 i morgest! Men ut av det blå fikk jeg ekstreme smerter i livmoren, og måtte bare legge meg nedpå igjen. Som forventet sovnet jeg da smertene avtok litt, SÅ KLART. Da jeg våknet og så på klokken var den halv 12. Det var den døgnrytmen, nok en gang.

💉 Jeg fikk med meg M til helsestasjonen der jeg tok aller siste dose av HPV-vaksinen. Det er så klart veldig ømt nå i kveld, så jeg er glad for at jeg ikke har noen gjøremål annet enn litt rydding.

 

🍞 Jeg setter veldig pris på at jeg bakte brød og gjorde yoga i går kveld slik at jeg slipper å gjøre det i dag nå som formen ikke er like god. Jeg hev i meg to hjemmebakte brødskiver med ost og paprika (jeg har virkelig blitt hekta) til frokost, og tok en dusj mens jeg enda kunne. Faktisk er jeg generelt glad for at jeg baker brød (selv om det bare er den der ferdige blandingen fra Regal, lol), og jeg syntes det er mye mer kjedelig og mindre mettende med ferdigbrød fra butikken. Så klart mer næringsrikt også, men ikke vet jeg! 

 

🍵 Nå sitter jeg foran PCen med en kopp jordbær-te, den er skikkelig god! Jeg kjøpte den i Sverige og er av merket Lipton. 10/10 would recommend.

 

💰 En annen KJIP ting med dagen er at jeg har fått purring på ei regning jeg mottok i posten mens jeg var bortreist, og forfallsdatoen forfalt også mens jeg var borte. Da vi kom til Oslo igjen betalte jeg den med en gang, men nå har jeg fått den på nytt igjen + et purregebyr. Huff… Håper det ordner seg!

 

💇🏻 I går kjøpte jeg mørkebrun hårfarge, for nå er jeg litt lei av det røde håret etter å ha hatt det siden sommeren. Jeg trivdes så klart med rødfargen, og fikk mange komplimenter for det, men den tiden er straks forbi! Dere husker kanskje at jeg nevnte at jeg har lyst til å prøve å ha lyst hår en stund, og det har jeg fortsatt planer om, men helst nærmere våren og sommeren da jeg sikkert har lyst til å klippe håret kortere uansett.

 

Sånn har dagen min vært! I morgen har jeg legetime, også skal jeg så klart prøve å gjøre et nytt forsøk på å stå opp tidlig. Jeg kan uansett trøste meg med at jeg hadde klart å holde meg våken i dag hvis jeg ikke hadde fått så utrolig vondt, men slike smerter kan man jo ikke kontrollere heller. Jeg skal prøve å få unnagjort mest mulig husarbeid og slike ting før skolen starter for fullt, det passer jo fint å satse på det i morgen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg