Minioppdatering

 

 

Og så var det plutselig en uke siden sist jeg blogget. Igjen. Vel, jeg er fortsatt ikke helt i hundre, men jeg har det litt bedre. Det kjipe er blant annet at jeg må trekke en visdomstann på mandag.. Samme dag som M har bursdag. Hurra? Jeg får krysse fingrene for at jeg ikke har for vondt til å dra på besøk til han, det hadde nemlig vært litt kjipt.

Anyways, jeg skal virkelig prøve å nyte helgen, da kan jeg jo blant annet spise det jeg vil uten å tenke på at det kommer til å gjøre vondt eller at jeg må unngå å spise på den ene siden. Ikke minst skal jo M feire bursdagen sin senere i dag, og det ser jeg fram til! Jeg får rett og slett bare prøve å tenke positivt, og trekkingen passer forsåvidt bedre nå enn hvis jeg måtte ha gjort det i løpet av de fem dagene jeg er i Oslo før Hellas-turen, hehe.. Jeg har jo tross alt en del plagsomme smerter i kjevene på venstresiden, så det er vel bedre å bare få trekkingen unnagjort så snart som mulig.

 

Bildet er tatt av my main bff Lisa ❤️ Det ble tatt for sikkert fire uker siden nå, jeg bare er litt (veldig) treg å bruke bildene jeg har liggende!

 

Jeg hadde forresten gledet meg sååå mye til å bruke favorittkjolen min i dag (den er rød og sommerlig med blomster på), ettersom det var meldt fint vær med sol og allting. Men er det overskyet og mye vind i dag? Ja, det er det. Derfor gikk den drømmen i dass, og det er alltid litt nedtur. Jeg får trøste meg med at kjolen kan bli brukt masse både i Oslo og i Hellas!

Ha en god helg alle sammen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg