Mitt nye hår

 

For noen dager siden farget jeg håret mitt mørkebrunt, og det endte som forventet opp med å se ganske svart ut. Forhåpentligvis lysner det litt etterhvert, og jeg syntes det ser litt dumt ut med svart hår og mine lyse øyenbryn, det ser litt unaturlig ut.. Det skinner så klart litt rødt gjennom, men det må man regne med. Jeg hadde jo sikkert farget håret rødt tusen ganger, så det er ikke så rart den er vanskelig å bli kvitt/dekke over.

Det røde håret var fint, men jeg savner det ikke foreløpig. Man blir ganske fort lei av crazyfarger har jeg erfart! Etter å ha hatt mørkt hår i noen dager, trives jeg ganske godt med det. Jeg syntes jeg kler det ganske godt! Samtidig klarer jeg ikke helt å legge fra meg ideen om å prøve å være blondine for en periode, men det blir IKKE enda. Håret må få chille litt, og det blir så ufattelig slitt av så mye bleiking.

 

Sååå here I am! Ikke at det er en så veldig stor forandring, men det er da noe.

 

Uansett, i morgen begynner jeg med arbeidskravet for fullt. Jeg skal ta bilder av ei venninne for den ene kampanjen, det blir spennende! Den handler om plastisk kirurgi, og skal være litt provoserende. Selv om det hadde vært gøy å vise dere arbeidet mitt, strider det såpass mye mot markedsføringsloven og kan bidra til mye press, så derfor ønsker jeg ikke å gjøre det. Samtidig er den så overtalende at de fleste vil skjønne at det er absurd, og det vil bli satt i perspektiv. Dessuten skal den andre kampanjen være et slags “svar” til den første, og skal vise de negative konsekvensene av et sånt press. Jeg gleder meg utrolig mye til resultatet, og tror det blir en veldig gøy prosess!

Neste uke skal jeg filme Mathias mens han jobber i studio i to fulle dager. Ellers har jeg skole, terapi, og stikker kanskje en tur innom skolen mens det er karrieredager! Vi får se om anledningen byr seg, men jeg mistenker selv at jeg må bruke veldig mye tid på å jobbe med arbeidskravet de neste par ukene.  Det er 34 dager til jeg må være helt ferdig, og den tiden går raskt nok når jeg har mye å gjøre.

 

Forresten så ble jeg SKIKKELIG sjokkert over at Kristin Gjelsvik og Dennis Poppe skal få barn, og at hun er så langt på vei allerede! Tenk å klare å holde det skjult så lenge, all ære til dem! Jeg var bombesikker på at det bare var tull først, men jeg ble fort overbevisst. Syntes ikke det er så lenge siden Kristin laget en video om frivillig barnløshet og at hun ikke ønsket seg barn, og nå er hun plutselig snart høygravid! Ting forandrer seg, det skal være sikkert, haha.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg