Nå drar vi!

 

Hei fra studenthybelen! Straks forlater vi den i hele seks uker. Jeg og M reiser i dag opp til nord for å tilbringe sommeren i hjembyen vår Harstad. Jeg er ganske hormonell om dagen etter prevensjonskiftet osv., så noen tårer har jeg så klart felt! Det er ikke det at jeg gruer meg noe særlig, jeg gleder meg jo. Det er vel bare noe med hele forandringen, at jeg og M ikke skal være like mye sammen, at jeg ikke skal i terapi før midten av august (i tillegg skal terapeuten min slutte på avdelingen til høsten, så jeg skal ha ny terapeut, noe jeg selvfølgelig har funnet ganske trist, hehe).

Uansett tror jeg disse seks ukene kommer til å fly avgårde med vinden slik den har gjort tidligere. Jeg kommer garantert til å være ti ganger mer lei meg når vi må reise ned til Oslo igjen i slutten av juli! Men jeg krysser så klart fingrene for at det ikke blir like ille som i fjor sommer, hehe.. Da var jeg litt av et vrak!

 

 

Vi har spist rundstykker og eggerøre til frokost i dag, så holder vi oss forhåpentligvis mette en stund! Er det noe jeg misliker, så er det å måtte kjøpe overpriset mat på flyplassen, men sjokoladeboller klarer jeg som regel ikke å holde meg unna. Ellers venter det oss faktisk bra vær i Harstad i dag, så det ser jeg fram til! Kanskje, bare kanskje, blir det noen timer på verandaen i ettermiddag.

Nå er det på tide at vi kommer oss ut døren straks, så neste gang jeg oppdaterer her er jeg i Harstad!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg