Nå om dagen

 

🖤 Det filmes fortsatt en del til eksamen, og ikke minst sitter jeg med litt redigering også. Jeg må jo tross alt bli ferdig med det før 7. april i og med at jeg drar til SPANIA, wiii! Derfor er jeg ganske motivert til å gjøre meg fort ferdig, men jeg må derimot huske på at det ikke må gå utover kvaliteten på arbeidet. Dette får jeg jo tross alt karakter på, også ønsker jeg å bruke eksamenen som portefølje! Da bør det være arbeid jeg er stolt over å vise frem.

På snakk om det, så fikk jeg i dag en solnedgang-timelapse som duger ganske greit. ENDELIG! Det er virkelig et tålmodighetsarbeid. Særlig om det ikke blir et bra resultat og man må vente til neste gang det er sol! Dette var mitt tredje forsøk, så nå kan jeg krysse det av to-do-lista!

 

 

 

🖤 Jeg er enda i skikkelig vår- og sommermodus. Våren better come quick altså! Det ser heldigvis lyst ut (bokstavelig talt), for det har vært mye sol i det siste, og veiene er så godt som bare. I dag har det vært hele 14 grader ute, og parkasen ble igjen hjemme!

Om det nå hadde begynt å snø igjen, hadde jeg blitt meget skuffet. Dere vet kanskje nå etter mye værsnakk hvor lyst jeg har på sommer.. Hilsen en frostpinne!

 

 

🖤 Mamma og storesøsteren min er i Oslo ut uka, og vi koser oss sammen! I hele dag er søsteren min på et arrangement med jobben hennes, så jeg tok med meg mamma ut til sentrum. Vi dro innom Lush (shocker), også spiste vi kinesisk lunsj. DIGG! I kveld skal jeg diske opp med sjokoladekake, og tidligere spiste vi hjemmelaget tomatsuppe. Lever godt nå for å si det sånn!

 

 

Jeg blir litt opptatt denne helga. Selv om jeg koser meg veldig med å blogge, finner jeg ikke helt tid mens jeg både har besøk, terapi, og må produsere en gjennomsnittlig bra video. Vi skal både til Frognerseteren og min all time fave Diamond Indian Cuisine mens de er her, DET har vi i alle fall planlagt! Neste uke skal jeg jobbe beinhardt med videoen, og resten av helga skal jeg prøve å kose meg uten å tenke for mye på den.

Ha en fin kveld!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg