New phone, who dis

 

Jeg skriver fra Harstad, og hit kom jeg for to dager siden. Det første jeg gjorde da jeg ankom byen, var å kjøpe den nye mobilen min hos min gode venn som jobber på Telia. Det ble en iPhone 11 i lilla! Jeg er foreløpig kjempefornøyd med den, annet en at kameraet på snap er dårlig. Jeg er heldigvis ikke den eneste med det problemet, så vi får håpe at det er noe som fikses etterhvert da.

Ellers koser jeg meg litt mer enn forventet! Jeg har vært på Hageland som har pyntet så utrolig fint til jul, blitt overrasket av at my bff har kjøpt et hus (!!!), spist god mat og møtt en del familie allerede. I kveld skal jeg og lillesøsteren min dra til storesøster og tantebarna våre. Vi skal lage mat sammen og kose oss masse! Det ser jeg masse fram til.

 

 

Julaften skal jeg feire hos besteforeldrene mine, og der ble det pynting av juletre i går kveld. Ellers har jeg en god del planer framover, og tror dette oppholdet blir veldig greit!

Forresten er jeg i ekstase over at det er så enkelt at jeg bare kan AirDrop´e bilder fra mobilen over til PCen. Er veldig glad jeg gikk for iPhone altså, i og med at den blant annet samkjører så bra med Macen. Nå føles livet litt mer komplett, hehe.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg