No more throwbacks

 

Herregud, jeg innser jo nå at jeg så å si kun har lagt ut throwbacks den siste tiden, og veldig lite fra ting som skjer her og nå! Jeg skal så klart prøve å bli litt flinkere, men jeg vil nesten kalle meg selv dronningen av tilbakeblikk, så mye elsker jeg det. Sorry not sorry. Men nå skal jeg prøve mitt beste på å la være en stund! Jeg kommer muligens til å lage et kjapt innlegg om turen vår til Athen, til tross for at jeg ikke brukte kameraet noe som helst under oppholdet (jeg var syk, og det var nærmere 40 grader der borte, no thanks).

Så, hva skjer egentlig i livet mitt for tiden? Skolen har startet igjen, og det er helt greit. Jeg begynner straks i min nye jobb!! Det er jeg selvfølgelig spent på. I helgen skal jeg og M prøve oss på hjemmelaget gyros. Jeg har cravet gyros ganske mye etter at vi kom hjem fra Hellas, så det blir forhåpentligvis godt! Jeg skal på lørdag (ikke særlig overraskende) se på den første sendingen av Skal Vi Danse for i år, og jeg er skikkelig gira faktisk.

 

 

Det er vel ikke så mye mer å påpeke egentlig. Jeg er litt stressa over alle mine gjøremål denne høsten. Dette blir første semester med både jobb, studier og terapi. I tillegg har jeg som sagt følt meg mye slapp og rar i kroppen de siste månedene. Det skal nå bli litt av et liv! Jeg er likevel ganske positivt innstilt, og jeg vet at jeg kommer til å klare det så lenge jeg disponerer tiden min riktig. I år skal jeg også for første gang kun bli værende i Oslo hele høsten, og jeg drar ikke til Harstad før til julen. Det er litt kjipt, men jeg har jo rett og slett ikke tid til noe annet.

I morgen er det forelesning, og deretter skal jeg møte ei som ønsker å kjøpe PCen jeg hadde før min nye baby aka Macen. På ettermiddagen og kvelden skal jeg hjelpe et band med å ta bilder av dem. Etter det tar jeg helg!

 

Forresten så hater jeg å finne en grei nok avslutning på blogginnleggene mine, og det ender som regel opp med “ha en fin kveld”. Det er jo helt innafor, men det er ikke helt meg hvis dere skjønner? Med det sagt kommer jeg ikke til å slutte å skrive sånt, men det blir litt mindre av det. Om du har tips til hvordan man får en mindre brå avslutning, holla at me.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg