Ny musikk, karrieredager og filming!

 

Jeg vil først starte dette innlegget med å meddele at min flotte venninne Emilie har gitt ut musikk! Det var så rart og fint å se at hun har sin egen artistside på Spotify, og at jeg hører på HENNES SANG der inne!!! Uansett, hør He Follows Me av Woodplace, den er så fin.

 

Klikk på bildet for Spotify-link!

 

Og dere, jeg har lånt noe som kalles for en gimbal på skolen. Det er en stick/et stativ jeg fester mobilen på som jeg holder mens jeg går, løper eller er i aktivitet generelt. Det blir veldig fin flyt i videoer, og den kommer godt med til oppgavene jeg holder på med! Sånn seriøst, det er noe av det kuleste utstyret, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en sånn til eget bruk. Litt kjipt at de koster 1500 til 3000 kroner da!

I dag var det forresten karrieredager på skolen, og jeg møtte my school bff Ida for første gang på over en måned. Vi snakket både med hverandre og med bedrifter, men jeg rakk dessverre ikke å være der så lenge fordi jeg hadde en terapitime å rekke. Det er uansett fint å engasjere seg litt i karrierelivet, og det er utrolig flott at skolen vår steller i stand noe sånt for oss studenter! Vi har faktisk registrert oss til å delta på en ny workshop med Inveo i april, så det blir spennende.

I morgen blir jeg med M i studio for å filme når han tar opptak av Emilies vokaler (ja, hun med sangen!!), nemlig fordi jeg skal lage en video til arbeidskravet der jeg følger han mens han jobber praktisk. I kveld skal jeg intervjue han om det han driver med, og det blir en separat video. Veldig gøy, men også krevende!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg