Nyeste fra Nelly

Reklame | Nelly.com

 

For to uker siden benyttet jeg sjansen mens det ennå var salg på Nelly. Jeg hadde nettopp hatt migrene, og var ikke i form til å dra ut på shopping i hovedstaden. Likevel visste jeg at det var et par ting jeg hadde behov for, så jeg bladde gjennom Nelly en liten stund, helt til jeg fant alt jeg trengte. Her er alt jeg kjøpte!

 

Nipple covers

KLIKK HER ELLER PÅ BILDENE FOR LINK!

Jeg er helt for free the nipple, men jeg er bare ikke helt der ennå når det kommer til å vise fram mitt eget, hehe. Det er ikke sånn at det er totalt krise om det skjer, og det hender ofte at jeg ikke bruker BH under plagg, men da er det som regel noe mer løssittende. Jeg føler meg rett og slett mer komfortabel med å dekke meg til, og grunnen til det er jo at samfunnet har lært meg at kvinners nippler er seksuelt og noe som ikke må komme til syne. Trist, men jeg håper at det endrer seg!

 

 

To hvite truser

KLIKK HER FOR STRING, KLIKK HER FOR BRAZILIAN

Apropos ting som er gjennomsiktig gjennom plagg. Jeg har så ofte innsett at plagget jeg bruker er litt mer gjennomsiktig enn jeg trodde, ETTER at jeg for eksempel har tatt på meg svart truse.. Jeg kjente at jeg hadde et behov for hvite truser for en gangs skyld! Selv om det er litt skummelt, og jeg har ikke tellingen på hvor mange hvite/lyse truser som har vært nødt til å gå i søpla. De fleste som har mensen har vel erfart dette..

 

 

Hvit t-skjorte

KLIKK HER ELLER PÅ BILDENE FOR LINK!

Denne hadde jeg virkelig behov for! Jeg har tidligere nevnt at hvitvasken sjeldent blir tatt her i hus, rett og slett fordi hverken jeg eller M har særlig mange hvite klær. Derfor blir den eneste hvite t-skjorten min som er helt plain ofte liggende leeenge i skittentøyskurven før jeg får brukt den igjen. Nå er derimot problemet løst, for nå har jeg en til! En litt annen variant selvsagt, men basics får man visst ikke nok av.

 

 

Hvitt skjørt med knapper

KLIKK HER ELLER PÅ BILDENE FOR LINK!

Jeg har et lignende svart skjørt, og jeg er veldig glad i det. Som sagt, problemstillingen med for lite hvitt i garderoben gjelder her også! Nå har jeg et hvitt skjørt også, og jeg tror jeg kommer til å bli like glad i dette som i det svarte!

 

Det var det! Jeg innser jo nå at alt jeg kjøpte utenom nipple covers er hvitt, hehe. Det er bare positivt da!

Ellers koser jeg meg i Harstad for tiden, og det er enda litt under 5 uker igjen av oppholdet. Jeg tror det blir fint, og på hjemturen blir lillesøsteren min og mamma med til Oslo! Den kommende uka er det kun meldt regn, overskyet og kaldt vær. Jeg ser ikke frem til det, men jeg er derimot veldig glad for at jeg har en vinterjakke liggende her! Det er litt sykt at det er nødvendig med vinterjakke og/eller ullgenser midt på sommeren, men sånn er det å bo i nord. Været er utrolig skiftende, så vi har heldigvis hatt litt sol også! Her har jeg pakket med meg både ullgenser og bikini, haha..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg