Nyter livet

 

I dag går det bedre med meg, sett bort fra noe mageknip på starten av dagen. Migrenen er borte, og vi har vært i sola i noen timer i dag. Jeg er usikker på om jeg har fått noe som helst farge, men det kommer jo en dag i morgen også!

 

 

Syntes jo nå det er like greit at jeg ikke drar før på søndag, og jeg nyter tilværelsen godt her i Quesada. Vi har i ettermiddag spist på en engelsk restaurant som heter Quesada Fish and Chips (ikke at jeg spiste fish and chips da, dere vet jo meg). Ettersom det er min siste dag her i morgen, blir det grilling, soling og en gåtur. Selv om jeg har det fint her, ser jeg også frem til å se M på søndag!

Det er nesten sånn at jeg ikke tror helt på at jeg kommer meg hjem til Oslo på søndag på grunn av kanselleringen jeg opplevde i går. Jeg reiser nemlig med samme flyselskap, men jeg får krysse fingrene!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg