Oslo-days, og snart ny reise

 

Jeg ankom Oslo sammen med M og familyen (mami og lillesøster) på torsdag i forrige uke, men så klart (dere kjenner jo meg) oppdaterer jeg ikke før nå. Jeg har hatt noen flotte og sinnsykt varme dager i storbyen utenom i dag, og jeg har nytt tiden sammen med gjenget. I dag måtte jeg dessverre vinke farvel til mamma og lillesøsteren min fordi de skal videre på ferie, og i morgen reiser jeg og M også videre på ferie.

Og ja, i dag fikk jeg tatt ut stingene i munnen! Det føles utrolig greit å ha det unnagjort, og ikke minst å vite at sårene har grodd fint uten at det er noen betennelser eller komplikasjoner til stede. Nå kan jeg snart spise tilnærmet normalt igjen!

 

 

Det vi har gjort disse dagene her i Oslo er blant annet shopping (shocker), spising (shocker), gåturer, Vigelandsparken, den botaniske hage, avslapping i andre parker, spist masse is og drukket smoothie. Jeg har kost meg masse, men noe farge på kroppen har jeg utrolig nok ikke fått med tanke på hvor mye jeg har vært utendørs. Jeg får håpe den kommer nå som jeg reiser til Hellas da!

Som vanlig var det trist å gi den siste klemmen til mamma og lillesøster, særlig når jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke ser dem igjen før til jul. Det føles alltid så tomt når besøket har dratt, jeg tror aldri det vil slutte å være sånn. Jeg har derfor vært ganske nedenfor i dag, men jeg vet også at det går over når jeg får andre rutiner og blir vant til det. Jeg får trøste meg med det.

 

Obs obs. Jeg kommer for første gang siden jeg var 12 år å droppe å bringe PCen med på ferie denne gangen. Jeg skal helt klart knipse bilder med kameraet mitt og bruke mobilen, men jeg orker rett og slett ikke å ofre plass eller tid til maskinen. Det er et ekstra ork i sikkerhetskontrollen, i tillegg til at det er tyngre å bære ryggsekken. Jeg erstatter PCen med bøker og nakkepute. Helt perfekt!

Det innebærer nok dessverre at bloggingen uteblir de neste 11-12 dagene. Det er ikke akkurat noe nytt, fordi bloggen har vært veldig weak de siste månedene. Jeg skal ikke legge skjul på det. Uansett, jeg oppdaterer så klart etter ferien. Vi blogges da!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg