Prestasjonsangst

 

I går måtte jeg holde min første presentasjon foran klassen siden videregående. Det var riktignok bare foran fem medstudenter og en lærer. Men still, det var grusomt.

Ettersom det var min siste dag med utstyret jeg lånte fra skolen, benyttet jeg sjansen til å filme foredraget vi spontant måtte ha. Dette er en screenshot fra slutten. Ansiktet mitt sier alt, haha.

 

 

Og det fikk meg til å tenke på en velkjent meme jeg hadde liggende i galleriet:

Hahaha, dette var sååå meg!!

 

Men fra spøk til alvor; foredrag er virkelig ikke min greie! Jeg cringer så hardt når jeg tenker tilbake på gårdagen, og jeg tørr faktisk ikke å se på filmene jeg tok. Jeg skal bruke et par klipp fra dem i eksamensfilmen min der jeg (heldigvis) fjerner lyden, så da slipper jeg å pines, hehe..

Generelt hadde jeg en ganske dritt dag i går. Ikke bare følte jeg meg helt jævlig etter foredraget, men jeg klarte også å velte en pakke med lightere ved kassa i butikken. Når først ballen begynner å rulle, vet dere! Huff, jeg er bare glad det er over.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg