Ready for take off

 

Bare en natt med søvn til, så sitter jeg på flyet til Alicante! Kofferten er pakket, og om under et døgn spiser jeg spaghetti sammen med besteforeldrene mine, det har vi planlagt. Jeg er alltid et vrak før jeg reiser bort uten M, og jeg har jo tidligere beskrevet min ganske heftige separasjonsangst når det kommer til sånt. Det verste er at jeg vet det blir helt likt når tiden er inne for å reise til Oslo igjen, da føles det skikkelig fælt å dra fra besteforeldrene mine. Nøyaktig sånn var det også da jeg var i Spania i fjor. Lei meg da jeg reiste nedover, og lei meg da jeg reise oppover.

Jeg er ferdig med noen av eksamensoppgavene, men det er fortsatt noen som gjenstår, og de må jeg gjøre ferdig på ferien. Hovedvideoen er så å si ferdig, bildeserien er ferdig, og prosjektbeskrivelsen til filmen(e) er ferdig. Det som gjenstår er å redigere ferdig en teaservideo, å skrive bildetekst til alle bildene i serien, og å skrive en metoderapport. Forhåpentligvis får jeg det til mens jeg er i Spania! I løpet av den fire timers lange flyturen har jeg planer om å lese pensum som jeg er nødt til å referere til i metoderapporten. Kjedelig, men nødvendig. Og hvorfor ikke bare gjøre det når jeg uansett er stuck i flysetet uten internett i fire timer? Det passer jo egentlig perfekt!

 

Dette bildet har jeg helt glemt av å legge ut! Det ble tatt en dag jeg plutselig fikk et innfall av å eksperimentere med sminke, og brukte for en gangs skyld Subculture-øyenskyggepalettet mitt.

 

Jeg kjenner så klart at jeg gleder meg til sol på kroppen, å lese i bøkene jeg har kjøpt, å løse kryssord sammen med bestemor, å dra på marked sammen med besteforeldrene mine, å dra innom kjøpesenteret Habaneras som jeg likte så godt (i hovedsak pga Bershka, en butikk jeg elsker!!). Ikke minst er jeg jo omringet av utrolig fine omgivelser, så det er ikke engang et spørsmål om kameraet blir med eller ikke. Det blir med!

Så ja, neste gang jeg skriver her så befinner jeg meg i Spania! Jeg kan ikke love at det blir mye blogging fra meg ettersom jeg ved forrige visitt såvidt fikk til å laste opp ett eneste bilde fordi nettet var så tregt. Skal i det minste prøve da! Snakkes i Spania, da.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg