Regnsværsdag

 

 

I dag er det en sånn dag. Jeg har vært innendørs omtrent hele tiden, men det er helt innafor. Det har tross alt vært en regnværsdag. Jeg sov noe lengre enn jeg egentlig hadde planlagt, tok en dusj, satt på en klesvask og hadde på ansiktsmaske. Etterhvert satte jeg meg i stua med bullet journalen, pennalet, PCen, en kopp te og pianomusikk. Like etter kom lillesøsteren min med et lite lerret, malepensler og maling. Det ble noen fine og kreative timer må jeg si!

 

 

Med andre ord har jeg planene klare for uka. Ikke at det er så mange da, men.. I dag fikk jeg stusset håret mitt takket være min flinke storesøster! Det var virkelig etterlengtet, for tuppene mine så ut som bustete garntråder. Ellers blir det både bursdagsfeiring til helga, restaurantbesøk i løpet av uka, middag hos moren min i morgen, og tacokveld på onsdag. Jeg tror det blir ei bra uke, og angstnivået er heldigvis ikke like høyt som i går og dagene før. Jeg skal ikke ha forhåpninger om at det ikke kommer tilbake altså, men jeg setter pris på dager som dette!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg