Reiseguri

 

Hei alle sammen! Jeg håper dere har hatt en fin søndag. Det har i alle fall jeg, for i dag ble en ny reise booket, og den finner sted om nøyaktig tre uker! Denne gang går turen til Spania/Alicante/Quesada. Jeg dro til samme sted for et år siden, og da besøkte jeg besteforeldrene mine som leide et feriehus der. Det er samme plass jeg skal til i år også, og jeg ser sånn fram til det! Været er nydelig der for øyeblikket, så jeg har masse å glede meg til. Perfekt avslutning på semesteret som ender tidlig for min del!

Da er det ikke feil med en aldri så liten throwback til da jeg var der i fjor!

 

Dette synet skal jeg nyte hver dag i en hel uke, og det er ikke lenge til!

 

 

Jeg var litt i tvil om jeg kommer til å klare å bli ferdig med eksamen før jeg reiser ettersom jeg drar avgårde fem dager før innleveringsfristen. Grunnen til at jeg innså jeg har mulighet til å dra, er at jeg er godt i gang med redigeringa av filmen allerede! Jeg tror det skal gå helt fint. Og krise er det jo ikke om jeg er nødt til å gjøre litt finpuss mens jeg er i Spania!

Denne gangen skal jeg ta enda flere bilder nå som jeg har litt mer kunnskap om fotografi, så det blir masse bloggmateriale! Forresten så reiser jeg ikke grytidlig på morgenen slik jeg gjorde i fjor. DET er jeg glad for at jeg slipper. Nå er det forresten bare å dra opp Duolingo-appen igjen for å gjøre et tappert forsøk på å lære meg spansk tre uker før avreise, haha. Sist gang jeg brukte den var utrolig nok ikke så lenge siden, jeg og M så en spansk serie og jeg fikk derfor opp interessen igjen.

 

Uansett, jeg er stoked og gleder meg masse til sol, flotte omgivelser og ikke minst å få se besteforeldrene mine igjen ❤️ Senere denne uken kommer mamma og storesøster til Oslo, og det blir veldig godt å se dem igjen også!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg