Relatable memes #1

 

Noe som ikke alle vet, er at jeg elsker å se på memes. Jeg følger meme-brukere på Instagram og Facebook, og screenshotter de morsomste, og ikke minst de jeg kan relatere meg mye til. Nå tenker jeg at ikke bare vennene mine som også er fan av memes skal få se de jeg har på lager, det skal dere lesere også få! Jeg har forståelse for at ikke alle skjønner denne typen humor, men here goes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var det for denne gang! En ting skal være sikkert, og det er at jeg storkoste meg veldig da jeg lette fram favoritt-memesene i mappen av screenshots på mobilen min.

De fleste av leserne mine som er godt voksne, syntes kanskje ikke at dette er like morsomt som jeg og mine yngre venner gjør. Det har jeg full forståelse for, men jeg tenke at dette kunne være en gøy spalte å ha i ny og ne, for å spre litt glede her på bloggen! For de som syntes det er morsomt og skjønner greia iallefall, hehe.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg