Sicko mode

 

God kveld fra ei som er ganske lei av å være syk. Fortsatt feber, pluss pluss. I dag klarte jeg å komme meg ut døren for å tusle en liten tur i vårværet med M. Motivasjonen var å hatche egg på pokemon go-spillet. Altså, største nørden noen sinne?.. Det er meg! Ikke minst ville jeg også knipse noen skrytebilder av hvor grønt det har blitt, og det er jeg så klart helt amazed over. Jeg syntes faktisk at det ser mye grønnere ut i dag enn for bare to dager siden?!

 

Jeg ELSKER cherry blossom-trær, og en av mine aller største drømmer er forresten å reise til Japan både om våren og høsten. Håper virkelig den drømmen kan gå i oppfyllelse i løpet av livet mitt!

 

I dag ble det faktisk kjole, tenk det! Solbrillene er forøvrig alltid på når jeg går ut for tida, for jeg er skikkelig lyssensitiv. Vi trenger ikke å snakke om hårsveisen. Og ja, jeg trenger virkelig nye sneakers til sommeren.. Disse har jeg hatt siden 2015, og begynner å bli ganske ødelagte. Gnagsåret kommer snikende på hælen! Jeg vet hvilke typer jeg har tenkt til å kjøpe når jeg får råd til det, og de er ikke så veldig ulik de på bildene. Tenker Reebok, Nike, Fila etc. Dere vet kanskje hva jeg mener?

 

Uansett. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å ta det med ro og drikke masse vann. Jeg vet at jeg bør gi det èn uke minst, og det har ikke gått en uke før på torsdag! Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat før jeg kryper til køys. Natta da!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg