Siste eksamen, og hva skjer med blogg.no?

 

Hva i alle dager er det som skjer med blogg.no? Først nå har jeg fått de samme endringene, og jeg misliker det på lik linje med de fleste andre. Ikke kan jeg velge skrifttype eller skriftstørrelse, eller se statistikk over lesere på bloggen min, eller se når bloggerne jeg følger poster innlegg, og hele oppsettet er bare helt rart. Dessuten syntes jeg det er for liten plass når man skriver nye innlegg. UGH! Hvorfor kunne det ikke bare være som før? Det var enkelt og veldig greit, og dessuten mer motiverende å skrive blogginnlegg!

Jeg ser derimot at Google Analytics har blitt lagt til, og det er jo en bra ting. Hvorfor kunne ikke for eksempel analytics og eventuelt flere tilleggsfunksjoner blitt lagt til i den gamle versjonen?

 

Jeg må denne gang slenge med et bilde som ikke er tatt nylig. Med tanke på formen jeg er i, har jeg ikke energi til å ta bilder i det hele tatt, og sist men ikke minst har jeg ikke særlig mye å ta bilde av. Meg selv er det bare å glemme. Likevel er det bildet over på mange måter sånn jeg ser ut for tiden også, minus sminken på øyenbryn og vipper, og så klart gliset, hehe..

Uansett, den aller siste eksamenen for i år er i gang, men jeg finner det som forventet utfordrende å konsentrere meg skikkelig. Jeg har fortsatt utrolig vondt grunnet spiralen og føler meg i dårlig form. Tidligere i dag var det virkelig et helvette på jord her i heimen, og jeg hadde faktisk bare mest lyst til å gi opp alt. Heldigvis føler jeg meg litt bedre i kveld, og jeg er godt i gang med denne eksamenen i faget Forbrukersosiologi der jeg skriver om kritikken til forbrukere, og om forbrukerne kan være til hjelp når det kommer til klimakrisen. Det er jo et tema som interesserer meg ganske mye, men det blir mye pensum og artikler om en annen, så jeg kan bli litt forvirret, og klarer ikke helt å sette ting på plass.

Jeg prøver likevel, men det er litt kjipt å ikke klare å leve opp til karakteren jeg og gruppa fikk på gruppeeksamen i dette faget, nemlig A. Jeg vet at jeg ikke er i stand til å satse så høyt med den dårlige formen jeg er i, så det får bare gå som det går. Enten så gjør jeg det bra, eller så bommer jeg skikkelig. Hvem vet? Nei huff, det går sikkert helt greit. Til noe mer positivt; jeg har begynt å pakke til vi reiser til Harstad på fredag! Jeg syntes det er gøy å pakke, men nå måtte jeg rett og slett bare ta en pause. Så da ble det et aldri så lite innlegg til dere!

8 kommentarer
    1. Jeg har snakket litt med support. De sier at det blir bedre etter hvert, men akkurat nå holder de på å flytte hundrevis av bloggere over på ennny plattform. Selv er jeg enda ikke blitt flyttet, men gruer meg! Ønsker deg masse lykke til med eksamen ❤️

      1. Ååå, da håper jeg virkelig at det blir bedre! Akkurat nå er det bare så mye rart og uvant, og flere funksjoner som ikke finnes lengre 🙁 Men det er bra at det forhåpentligvis kommer til å bli bedre!

    2. Jeg har enda til gode å få den nye blogg.no løsningen, men jeg ser jo ikke innlegg som blogger jeg følger (deg, blant annet!) poster, og det er virkelig noe dritt, haha. Jeg vurderer faktisk å bare flytte over til wordpress på egenhånd slik at jeg kan ha det 100% som jeg vil selv. Jeg har jo blogget der før..

      Håper virkelig eksamenen din går bra! Jeg har nettopp levert inn eksamenen til mammi, for hun har hatt den siden mandag. Jeg har hjulpet hele veien, og det er virkelig stress. Nå vet jeg ikke hva du tar spesifikt, men hun tar en master og jeg som ikke har fått fullført VGS helt føler meg jo dum som et brød. Jeg synes du er kjempetøff og veldig flink! Heier på deg <3

      1. Jeg håper at blogg.no kommer med en løsning på den nye løsningen, haha! Det er virkelig uvant med denne, og jeg savner så mange enkle funksjoner 🙁 Så fint at du har hjulpet moren din med eksamen, jeg kan tenke meg at det er enda tøffere på master-nivå ettersom jeg “bare” tar en bachelor i markedsføring 😅 Tusen takk, jeg heier på deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg