Sliten, men glad

 

Som nevnt i forrige innlegg har jeg hatt det litt hektisk i det siste, og jeg er derfor ganske sliten. Det gikk fra å ikke ha noe som helst å gjøre til å ha masse å gjøre. Men heller det, man blir jo helt gal av å bare sitte hjemme døgnet rundt! I dag var det ny photo session sammen med Endometrioseforeningen der det foregikk et fagmøte. En flink gynekolog holdt et veldig bra foredrag om endometriose og infertilitet. Sistnevnte kan jeg jo ikke relatere særlig mye til, i alle fall ikke ennå! Det var likevel lærerikt å høre på, og jeg lærte i det minste mer om endometriose.

Denne bildeserien ser ut til å bli bra, men jeg hadde ikke gjennomført på samme måte om jeg ikke hadde blitt så fantastisk bra ivaretatt av ei likekvinne (nå styremedlem) av foreningen, og ikke minst resten av folket også! Foreløpig er det grønt lys for at jeg kan dele de fleste bildene fra serien her, ettersom jeg har fått tillatelse til å kunne publisere dem. Jo mer opplysning rundt endometriose og adenomyose, jo bedre er det! Det er det minste jeg kan bidra med.

 

(Er fortsatt forelsket i den kjære arekapalmen min).

 

Resten av kvelden skal jeg slappe helt av, og det skal bli skikkelig digg! Og ettersom jeg ikke fikk bakt havrekjeks for noen dager tilbake grunnet mangel av tørkede tranebær, skal jeg forhåpentligvis få gjort det også i løpet av kvelden. Litt sunn og god snacks skader aldri! Ikke det at jeg ikke har hverken kjeks eller sjokolade eller brus liggende rundt, men det er jo helg.

Jeg håper virkelig at jeg har noe å henge fingrene i senere i april og mai ettersom jeg får så utrolig tidlig sommerferie. Tror faktisk jeg hadde gått meg selv skikkelig på nervene om jeg ikke hadde noe som helst å ta meg til, annet enn å sitte hjemme og la tankekverna gå! Om det er tilfellet skal jeg i det minste prøve å ta bloggen til nye høyder, haha. Særlig nå som jeg har hakket mer video- og fotoerfaring enn før nyåret!

Jeg håper at dere alle får en super lørdag, nyt livet!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg