Som vanlig, trist

 

Det er alltid jævlig trist å dra fra Harstad og familien, og det kommer alltid som et sjokk at tiden jeg så masse fram til er forbi, at tiden gikk så voldsomt fort. Tre uker, allerede!! Jeg hater ordtaket “don’t cry because it’s over, smile because it happened”. Så klart er jeg glad det skjedde, og så klart er jeg lei meg for at det er over! Jeg vet at det kommer til å bli bedre med tiden, det blir alltid det. Som vanlig er det bare veldig fælt mens jeg står i det.

Faktisk tror jeg aldri at det ikke kommer et slikt innlegg fra meg hver gang jeg må reise fra Harstad. Jeg håper jo så klart at det går seg til etterhvert, men det virker nesten som at det bare blir verre og verre. Må vel bare gi det et år eller to til regner jeg med.

 

Enda et bilde fra nyttårsaften. Jeg følte meg fin den dagen, og bildene ble booomb! Endelig fikk jeg bruke den grønne velourkjolen min, selv om den ikke ser noe grønn ut på bilder da.

 

Som dere kanskje skjønner er jeg og M nå i Oslo. Tilbake til det gamle. Heldigvis går det bedre i dag, vi kom altså hit i går kveld. Jeg må virkelig skjerpe meg med denne hersens ferie-døgnrytmen. I dag våknet jeg klokken 13, og fikk riktignok panikk og dårlig samvittighet. Stipendet har kommet (og takk gud for det), så litt middager er kjøpt inn. I dag ble det salat etter mitt ønske, kylling- og pastagryte i morgen, og så får M viljen sin på mandag med spaghetti og kjøttdeig, hehe. Jeg prøver å spise sunnere, og foreløpig går det fint!

Og ikke minst så har jeg i dag bestilt flybilletter til Harstad mot slutten av februar. Vi har konteuke på skolen, og jeg har heldigvis ikke strøket på noen eksamener, så for meg blir det ei uke med fri! Dette blir forresten første gang jeg reiser uten innsjekket bagasje, det blir litt utfordrende fordi jeg har så mange eiendeler og alltid pakker maaaasse. Forresten fikk jeg tilbake resultatet på den siste eksamenen jeg hadde før ferien, og jeg fikk A på den også. FY søren sier jeg bare, nå har jeg A i tre av fire fag dette semesteret! Jeg er sykt stolt av meg selv, hvem i alle dager skulle trodd at JEG av alle personer kunne klare å oppnå noe sånt?!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg