Spring is near

 

Jeg føler iallefall det etter i dag! Det har nemlig vært hele 8 grader ute, med sol og bar asfalt. Det ble en nydelig (og for en gangs skyld ikke kald) gåtur til sentrum sammen med Mathias tidligere i dag. Så klart vet jeg at sjansen er veldig stor for at det blir minusgrader og snø senere i februar, og ikke minst i mars også.. Likevel klarer jeg ikke å stoppe “vårfeelingen” jeg kjenner på nå om dagen, det er så herlig! Jeg får leve i den lille vår-bobla for en stund, fordi før jeg vet ordet av det er det vel fullt av snø på bakkene igjen.

I byen kjøpte jeg og M hver vår sub fra Subway til lunsj, og på Lush ble det et aldri så lite innkjøp av både leppeskrubb, fotpudder og shampoo bar (ja, jeg har fått stipend!!). Ellers klarte jeg virkelig ikke å dy meg inne på Lagerhaus, jeg er skikkelig svak for duftlys, så da ble det et denne gangen også. Fargen er lysegrønn og lyset har en lukt av eple og grønn drue, skikkelig friskt og godt! Når vi først er inne på temaet vårstemning, så gir dette duftlyset meg enda mer av det.

 

Produktene jeg kjøpte i dag, jeg gleder meg veldig til å ta det i bruk!

 

Jeg er så og si ferdig med intervjuvideoen til arbeidskravet, og det føles godt med stor G, virkelig. Nå er det bare påan igjen med den vanskeligste videoen etter min mening; oppfølgingsvideoen med ihvertfall trippelt så mange videoklipp. Jeg starter med det i kveld, og da er jeg forhåpentligvis ferdig i løpet av helga. Det gikk litt tregt med intervjuvideoen fordi jeg måtte sette meg inn i Premiere igjen (redigeringsprogrammet jeg bruker) ettersom det mildt sagt er noen år siden sist jeg brukte det. Nå er jeg her heldigvis inne i en ganske grei flow, så jeg tror det skal gå greit!

UANSETT, jeg gleder meg altså utrolig mye til våren og sommeren er her!! Can’t wait!

 

2 kommentarer
    1. Jeg håper været fortsetter sånn. Denne vårfølelsen er så god! <3 Fortell gjerne hvordan produktene du kjøpte i dag var å bruke 🙂 .
      Så godt det må være å være ferdig med inetervjuvideoen, lykke til videre med det fine deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg